Kronisk sygdom og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.805 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. juni 2022

Anonym trådstarter

Hejsa! 

Jeg søger nogen der går igennem/har gået igennem graviditet samtidig med at have en kronisk sygdom - nærmere neurologisk sygdom. Jeg kender ingen der har min sygdom (IIH) så søger en, der har lyst til at sparre og evt. hjælpe med nogle spørgsmål ����������

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2022

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Hejsa! 

Jeg søger nogen der går igennem/har gået igennem graviditet samtidig med at have en kronisk sygdom - nærmere neurologisk sygdom. Jeg kender ingen der har min sygdom (IIH) så søger en, der har lyst til at sparre og evt. hjælpe med nogle spørgsmål ����������

Har ikke selv den samme sygdom. Men prøv på Facebook. Der er i hvert fald flere internationale grupper for IIH med over 10000 medlemmer. Mon ikke der er nogen der, som har erfaring med IIH og graviditet. 
Har selv en kronisk sygdom og har haft stor glade af at dele erfaringer med andre kvinder omkring graviditet og amning via. forskellige støttegrupper

Anmeld Citér

5. juni 2022

Anonym trådstarter

Tak for svaret! Det tror jeg at jeg vil prøve. Og dejligt du har kunne bruge det også, man føler lidt man står liiidt mere alene med en masse spørgsmål når man netop kan have ekstra udfordringer forbundet med kronisk sygdom og graviditet

Anmeld Citér

5. juni 2022

SBV

Anonym skriver:

Hejsa! 

Jeg har en kronisk sygdom, godt nok ikke neurologisk.

I begge mine graviditeter er jeg blevet fulgt hos en fødselslæge, hvor vi har snakket om sygdommen, hvilken effekt den har på graviditeten og fødslen. Jeg gik til tjek hos fødselslægen hele graviditeten igennem for at sikre at baby havde det godt. Her kunne jeg også stille alle de spørgsmål jeg overhovedet havde og hele forløbet med fødselslægen gav en super god tryghed

Måske du også får samme tilbud og derved kan få svar på dine spørgsmål

Anmeld Citér

5. juni 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har en mave/tarm sygdom og blev fulgt med ekstra scanninger mv. Tænker du skal prøve at nævne det for de læger du er tilknyttet, så må de kunne fortælle om der er noget der skal holdes ekstra øje med. De er jo eksperter. 

Anmeld Citér

5. juni 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar!

Vil helt sikkert nævne det når det bliver aktuelt man går jo med en masse ekstra spørgsmål ifm. sygdommen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.