Mærke liv 9+5 ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. juni 2022

Anonym trådstarter

Hej, jeg er gravid for første gang og er i uge 10 (9+5). 

Da jeg her til aften tog mig et varmt brusebad, var det pludselig (meget kort) som om jeg mærkede noget usædvanligt. Lige lidt over skambenet var det som om jeg følte de der famøse bobler jeg har læst om. Det var lidt ligesom hvis man havde luft i tarmene der passerede rundt, men bare helt nede +og fremme) ved mit underliv. 

Kan det virkelig allerede være liv jeg kan mærke? Det virker helt urealistisk i mit hoved. Men det var en virkelig speciel følelse som jeg aldrig har prøvet før. Kan det være noget andet? Blev helt forvirret.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Anonym skriver:

Hej, jeg er gravid for første gang og er i uge 10 (9+5). 

Da jeg her til aften tog mig et varmt brusebad, var det pludselig (meget kort) som om jeg mærkede noget usædvanligt. Lige lidt over skambenet var det som om jeg følte de der famøse bobler jeg har læst om. Det var lidt ligesom hvis man havde luft i tarmene der passerede rundt, men bare helt nede +og fremme) ved mit underliv. 

Kan det virkelig allerede være liv jeg kan mærke? Det virker helt urealistisk i mit hoved. Men det var en virkelig speciel følelse som jeg aldrig har prøvet før. Kan det være noget andet? Blev helt forvirret.

Stort tillykke med din graviditet

Det er slet ikke muligt..

det kan være luft i maven eller andet, men ikke liv du mærker. 

Anmeld Citér

3. juni 2022

Darling

Nej baby er ikke meget større end et kirsebær, det er højest sandsynligt bare dine tarme eller luft du har mærket, desværre

Anmeld Citér

3. juni 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Det er fuldstændig umuligt at mærke i uge 9

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym

Din livmoder er slet ikke nået op til/ over skambenet

Baby er godt og vel en vindrue størrelse nu og det kan ikke lade sig gøre at mærke noget i nu , der skal du noget længere hen , specielt som 1 gangs gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.