Vi skal have malet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juni 2022

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har besluttet at vi skal have malet vores 2 plans hus i samtlige rum, og det skal være nogle professionelle malere der gør det. Men hvad gør vi med vores møbler imens? Min mand snakker om at vi skal samle alt i dén etage, der ikke bliver malet og jeg snakker om at køre alt i en Shurgart-opbevaring mens det står på. 

I andre, der har fået malet hele hytten, hvordan har I gjort?

På forhånd tak  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Vi satte en del på terrassen. Og så flyttede vi ting fra rum til rum. De blev ikke alle malet på en gang.

Anmeld Citér

2. juni 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Min mand og jeg har besluttet at vi skal have malet vores 2 plans hus i samtlige rum, og det skal være nogle professionelle malere der gør det. Men hvad gør vi med vores møbler imens? Min mand snakker om at vi skal samle alt i dén etage, der ikke bliver malet og jeg snakker om at køre alt i en Shurgart-opbevaring mens det står på. 

I andre, der har fået malet hele hytten, hvordan har I gjort?

På forhånd tak  

Gjort det selv og flyttet rundt på møblerne undervejs.

Anmeld Citér

2. juni 2022

Mrs.

Vi har lige fået malet og vi rykkede bare alting ind midt i rummet så man kunne komme til væggene rundt om, og der kunne smides plastik over “bunken” da lofter skulle males.

vi har kun 1 plan, 4 værls 110 kvm. Tog 1 dag for maleren at male det hele

Anmeld Citér

2. juni 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Samlet møblerne delvist i garagen og under overdækket terrasse udenfor. Men her skulle gulvene også afhøvles og lakeres.

Skal gulvene ikke have en tur, kan I også blot samle dem midt på gulvet med plastik eller gamle lagener over, så blot væggene er godt fri. Jeg ville synes, det var alt for besværligt at leje et boksrum et sted for så kort tid. 

Anmeld Citér

2. juni 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman

Ryk det hele ind midt på gulvet det er det nemmeste og billigste

Anmeld Citér

3. juni 2022

Anonym

Jeg er maler, så jeg kan skrive fra det perspektiv

Hvis i "bare" skal have malet vægge og/eller loft, så er det klart nemmest og skønnest for både jer og malerene hvis i stiller alting ind midt i rummene. Malerene skal nok smide plastik over (det hører under afdækning) og så er i "sikret" hvis der nu skulle være et hul eller noget at det er malerfirmaet der skal betale for rensning og/eller erstatning hvis noget bliver plettet.

Hvis i derimod skal have spartlet, tapetseret, kridteret eller lignende, ville jeg klart anbefale at flytte det fra rum til rum pga tørre-fugt og slibestøv. Det kan ingen mængde af afdækning beskytte 100% imod.

Anmeld Citér

7. juni 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg tror vi kører småtingene hjem til nogle venner og de store møbler bliver sat i midten af rummet. 
Der skal fyldes et par bore-huller og ellers bare males

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.