Hej er meget ny inde for emnet om graviditet, da jeg føler mig virkeligt ung til det. Jeg er nemlig 20 år, næsten lige droppet ud af en uddannelse da det var ikke lige mig. Så jeg har søgt nye veje hvor jeg lige er blivet optaget nemlig på fotograf uddannelsen, som er en meget svær uddannelse at komme ind på.
Og i mandags var jeg til lægen pga blev ved med have slem kvalme, hvor jeg blev anbefalet tage en graviditet test for kunne udelukke det. Det skete så ikke efter planen da alle dem jeg tog viste positiv. Var self i chok, og tænkte er jo ikke klar og med ingen stabile indtægt, da jeg næsten lige er blivet fyret fra mit tidligere arbejde (som var ved at slukke og lukkedes afdeling jeg var i). og ved ikke 100 % hvor langt jeg er henne, men skal til en scanning på fredag, hvor jeg skal vælge om jeg vil have tid til en abort hvis muligheden er der. Så ja det har ikke været mening
Men må sige i dag har virkeligt gjort mig i tvivl, hvad jeg skal gøre? Følge min mavefornemmelsen og hjertet eller min hjerne, som tænker på økonomi og jeg kan give et barn et godt liv.
heldigvis må man sige at jeg ved at faren er min kæreste som jeg har været sammen i over 3 år. Men må også sige om mit valg kan måske ødelægge det forhold. Fordi ved godt han har fast arbejde men han drømmer om at læste videre om et års tid.
så jeg det jeg vil spørger om er mest om i har et godt råd eller bare hvad i måske ville havegjort (jeres mening)
Anmeld
Citér