Biologi eksamen kl 14:00

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
4 svar
2 synes godt om
1. juni 2022

Anonym trådstarter

Nogle sidste gode råd på falderebet ? 

jeg er egentlig ikk nervøs. Det er jeg aldrig til eksamener. Men lider af voldsom præstationsangst så snart jeg sidder foran censor og glemmer alt hvad jeg har læst og det jeg kan husker bliver jeg så usikker på at jrg får sagt noget vrøvl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

jeg er egentlig ikk nervøs. Det er jeg aldrig til eksamener. Men lider af voldsom præstationsangst så snart jeg sidder foran censor og glemmer alt hvad jeg har læst og det jeg kan husker bliver jeg så usikker på at jrg får sagt noget vrøvl

Jeg lider meget af eksamensangst. 
Det aller bedste råd jeg nogensinde har fået er at huske vejrtrækningen. Trække vejret dyyyyybt og rooooligt når jeg kan mærke hjertet begynder at gallopere. Det hjælper mig virkelig meget!

Anmeld Citér

1. juni 2022

Anonym trådstarter

MamaGulloev skriver:

Jeg lider meget af eksamensangst. 
Det aller bedste råd jeg nogensinde har fået er at huske vejrtrækningen. Trække vejret dyyyyybt og rooooligt når jeg kan mærke hjertet begynder at gallopere. Det hjælper mig virkelig meget!

Tak. Men har ikke eksamensangst. Slet ikke. Jeg har præstationsangst. 
får ikke hjertebanken eller noget. Jeg får bare sagt en masse vrøvl fordi jeg bliver usikker på de ting jeg har læst og siger så i stedet det modsatte fordi jeg får bildt mig selv ind at min forståelse er forkert 

Anmeld Citér

1. juni 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Ikke øve dig mere. Drik kamille the og gå en rur i luften og tøm hovedet.

held og lykke

Anmeld Citér

1. juni 2022

Anonym trådstarter

Eksamen overstået. Jeg fik 4 fordi jeg for det første trak det eneste emne som jeg på ingen måde har interesse for “økosystemer” og fordi den berømte klap gik ned som altid. 

men er mere end tilfreds. Netop pga emnet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.