Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle
Vil I mene at denne nederdel er passende til arbejde? Der er tale om et kommunalt kontor..
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øh… hvorfor skule den ikke være det?
Kastanje skriver: Øh… hvorfor skule den ikke være det?
Jeg er ny uddannet og bare i tvivl om den mon er for vovet til en arbejdsplads?
Det kommer vel an på hvad du sætter til. Hvis det er en meget nedringet bluse, så synes jeg det er lidt for meget. Men ellers ikke.
Synes den er meget pæn. Hvis det er slidsen du er nervøs for er den jo ikke speciel lang. Den er helt fin.
Jeg synes sagtens du kan tage den på. Jeg bruger selv lignende på arbejde.
Jeg vil næsten vende den om og sige, at hvis en arbejdsplads var så konservativ, at der blev set ned på sådan en helt almindelig pæn nederdel, så ville jeg ikke orke at arbejde der
Mit kort svar er ja det kan du godt jeg ved ikke om der er nogle regler for påklædning når det kommer til af arbejd på et kommunalt kontor. Jeg ved der er inde for andre faggrupper. men tænker at det har du selvfølgelig styr på
Ja den er super flot
Babytiime skriver: Hej alle Vil I mene at denne nederdel er passende til arbejde? Der er tale om et kommunalt kontor..
Ja da. Den er så flot og meget klassisk. Hvis den er udfordrende så skal folk da ikk se i mit klædeskab. Så vil de da mene jeg var nøgen haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128