Råd om maling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.632 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

LR85

Hej folk.

Jeg er gravid og vil gerne have malet nogen ting før den lille kommer.

Findes der maling som man kan bruge når man er gravid, altså uden alle de her indholdsstoffer som skader??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

CarinaSB

Hej

du må gerne bruge vandbasseret maling .. Det fik jeg afvide af min far som er maler .. og min læge bekræftede det .. Bare du ikk sover i et rum der er malet før der er luftet godt ud

Anmeld

29. oktober 2009

dorthemus

Det er også det jeg har hørt

Anmeld

29. oktober 2009

Ansemusen

Jeg har hørt at man helst skal lade helt være med at male mens man er gravid, og at man ikke må sove i rummet 14 dage efter. Hvis man endelig skal male skal det være vandbaseret.

Har du evt. nogle som kan male for dig og som du evt. kan sove hos første nat efter og lufte godt ud?

Anmeld

29. oktober 2009

LR85

Det er egentlig kun et møbel jeg skal male, men jeg kan evt se vejrudsigten og sætte det udenfor i et døgns tid.

Tror i det vil fungere??

og tak for rådende forløbig

Anmeld

29. oktober 2009

dorthemus

Jeg skal selv have malet børneværelset inden Baby kommer og får hjælp til dette af en veninde. Vi går i gang om et par måneder når jeg forhåbentlig har det bedre.

Heldigvis ligger værelset modsat af mit soveværelse og jeg taget hjem til veninden og sover den første nat.

Jeg ville have malet det i sommer i forbindelse med at jeg satte lejligheden i stand men gik sur i arbejdet og tænkte, at det havde jeg jo masser af tid til at få gjort...ja sådan kan det gå

Gudskelov nåede jeg resten af hytten inden jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.