Parfume - hvilke kan I anbefale?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.357 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg vil høre jer om jeres absolut favorit parfume. Jeg synes ikke helt jeg selv har fundet en endnu

Jeg ender altid med at min næse er fuldstændig ødelagt og at jeg ikke kan skelne den ene fra den anden parfume mere, med 20 hvide parfumerede stykker papir i hånden og ikke klogere.

Så :

1) jeres bedste parfume

2) er det eau de toilette eller parfume I køber… og hvorfor .?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

My1234

Min favorit er Chanel nr. 5 og jeg køber parfume, fordi jeg bruger det sjældent

Anmeld Citér

28. maj 2022

1518

Jeg bruger Versace Bright Crystal EDT til daglig og Armani Mania eller Hugo Boss Ma Vie (begge EDP) til “finere brug”.

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Chanel Mademoiselle eau de parfum er den eneste jeg bruger og den jeg bedst kan lide/passer bedst til mig og får altid komplimenter når jeg har den på. Desværre sjældent at jeg kun bruger til fest og lign.

Anmeld Citér

28. maj 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg bruger dior jadore og har gjort det i mange år. min næse er meget sart omkring parfume generelt og denne passer mig uden jeg skal nyse

Anmeld Citér

28. maj 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

jeg bruger dior jadore og har gjort det i mange år. min næse er meget sart omkring parfume generelt og denne passer mig uden jeg skal nyse

Anmeld Citér

28. maj 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

1) Miss Dior, den der hedder noget med Rose

2) paco rabane, den røde firkant

3) Jean Paul Gaultier classic

tror du skal finde en type duft du godt kan lide, fx blomster, citrus eller de lidt tungere. Få nogle prøver og se hvordan de dufter på dig. 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg købte for to dage siden ariana grande god is a woman, den dufter lidt sødt af pærer og blomster, jeg kan godt lide de lidt søde dufte den holder også super længe

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Chanel Mademoiselle eau de parfum er den eneste jeg bruger og den jeg bedst kan lide/passer bedst til mig og får altid komplimenter når jeg har den på. Desværre sjældent at jeg kun bruger til fest og lign.

Den har jeg hørt er god. Hvad anbefaler du: parfume intens, parfume, eller edt.?

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Den har jeg hørt er god. Hvad anbefaler du: parfume intens, parfume, eller edt.?

Den jeg bruger er eau de parfum. Den holder længe og er drøj i brug, og passende i styrke efter min mening, hvis man bare bruger et enkelt sprøjt. Har ikke forsøgt mig med intense, men kunne forestille mig at den er kraftigere i duften og det ville ikke passe til mig.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.