Ophør af graviditetssymptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. maj 2022

Ano1991

Jeg er gravid for første gang og er 8+5. De sidste 4-5 dage er mine symptomer blevet færre og færre. Døjede en hel del med kvalme, forøget lugtesans og meget ømme brystvorter og bryster. Kvalmen er ligeså stille forsvundet og kommer kun meget sjældent, og her til aften opdager jeg så at mine bryster og brystvorter hverken er ømme eller forstørrede mere    jeg har ingen blødninger eller smerter haft, men jeg er simpelthen så bange for om det er en MA 

Hvad ville I gøre? Privat tryghedsscanning er ikke en mulighed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

Anonym

Det er helt normalt, synptomer kan komme og gå hvis ikke tryghedsscanning er en mulighed så må du jo vente til nakkefold

Anmeld Citér

28. maj 2022

Mariadle

Jeg oplevede det samme i starten af min graviditet og blev også meget bekymret, men det er helt normalt, at det svinger. Jeg har heller ikke været hårdt ramt af symptomer, men jeg er altså 27+6 idag �� 

ellers så tag en snak med din læge, måske hun kan hjælpe dig videre. 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Ano1991

Tak for svar. Jeg må lige se det an og evt ringe til lægen på mandag. Bliver bare så bange.

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym

Din læge kan hverken gøre fra eller til og hvis du ikke bløder så tror jeg ikke du skal regne med en blodprøve hvorfor kan du ikke få en tryghedsscanning? 

Anmeld Citér

28. maj 2022

Mariadle

Anonym skriver:

Din læge kan hverken gøre fra eller til og hvis du ikke bløder så tror jeg ikke du skal regne med en blodprøve hvorfor kan du ikke få en tryghedsscanning? 

Jeg fik taget en blodprøve omkring samme tid i graviditeten, det vil jeg dog under ingen omstændigheder anbefale på det tidspunkt, da det kan skabe mere forvirring end ro.

Anmeld Citér

28. maj 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg havde totalt ophør af symptomer i uge 10. Alt var som det skulle være men det var nogle lange uger i indtil jeg begyndte at mærke liv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.