Fortjener jeg det virkeligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.069 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2022

Anonym trådstarter

Et valg som ikke kan træffes. 
Sidder tilbage, med smerter i et knust hjerte. Hvorfor finder jeg mig i at blive ødelagt, af det menneske jeg har givet alt. 
Jeg føler mig så dum, så udnyttet og så tåbelig i mine valg, bare fordi jeg ikke kan finde ud af at gå min vej. 
Min mand har ødelagt mig psykisk, og jeg føler at det er min fortjeneste, fordi jeg ikke har passet på mig selv. Jeg føler at jeg fortjener alt den smerte den mand har givet mig, alle de ar, som aldrig forsvinder og alt hvad han har taget fra mig. Jeg kunne bare havde taget mig sammen, pakket mine ting, og gået min vej. Men næh nej, jeg lod mig manipuleres med og lod en kæmpe idiot smadre mit liv. 

kommer jeg nogensinde til at finde mig selv igen? Vil jeg nogensinde føle mig smuk og stærk igen? Får jeg selvtilliden tilbage, og styrken til at stole på folk en dag.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2022

Milla1992

Profilbillede for Milla1992

Nej, du fortjener det ikke

Jeg ved det kan være svært at gå, det er aldrig “bare” at gå eller at tage sig sammen. Specielt ikke hvis man er blevet manipuleret med i årevis og er blevet slidt psykisk ned af en anden person. Men for din egen skyld håber jeg at du finder modet til at gå, har du venner eller familie du kan lænde dig op ad og som kan hjælpe dig væk? 

Jeg kan desværre ikke komme med gode råd til hvordan, du skal bare vide at du fortjener bedre

Anmeld Citér

26. maj 2022

Kastanje

Er du gået fra ham..? For det er første skridt. Ellers kommer du aldrig videre til et større selvværd og glæde.

Og ja - du får det bedre. Måske skal du have hjælp til at få opbygget dig selv igen før du starter et nyt forhold igen.

Mht til tillid. Jeg talte med en for nogle dage siden vedr. tillid. Han kom fra en opvækst med meget brudt tillid og smerte. Han sagde, at han er grundlæggende er skeptisk på grund af dette, men har truffet et aktivt VALG om at stole på andre - det giver et meget bedre liv. Så jo du kan komme til at stole. Men det er også et aktivt valg. 

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.