Hvordan gør man når man ikke kan være i et forhold mere og har tre børn med manden ?
Jeg føler mig fanget. Kan ikke mærke mig selv rigtigt mere og rykker mig ikke som menneske så længe jeg er sammen med ham.
Er pt. Mere sur og irriteret på ham end jeg elsker ham. Vi gode venner og ift. børnene er vi gode sammen og et ok team normalt. Det mest ift. at vi har tre børn som pt. tror alt er fint og fungere.
Min anden halvdel tror jeg lever lidt i sin egen fantasi om at vi stadigvæk er forelsket i hinanden. Eller måske er han det stadigvæk, men det ikke gengældt mere. Føler jeg holder hele familien for nar, men er samtidig bange for at ødelægge noget som egentligt fungere ok ift. vores børn.
Så tænker jeg... Det kun 16 år endnu før den mindste er flyttet hjemmefra (eller så stor at det kan klare sig selv) og de 16 år kan jeg godt holde ud... Men så næste dag tænker jeg wow... 16 år i det her er lang tid.
Men er også vanvittigt introvert, har ingen selvtillid og økonomisk er jeg vanvittigt dårligt stillet hvis jeg går fra ham. Så ville det formentlig være ham der skulle have børnene til jeg havde fået en indkomst.
Men når jeg siger jeg er træt af det her og føler mig fanget, så bruger han det argument, at hvis vi går hver til sit, så mister vores børn ikke kun deres familie som den er nu, men også deres hus (for ingen af os kan bo her alene)... Så jeg vil med andre ord ødelægge alt...
Hvad dælen gør jeg?
Lige så sød og god han kan være, lige så rasende og irriteret kan han være.
Anmeld
Citér