Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har storesøster Alina i forvejen og mangler et navn til lillesøster. Nogle gode ideer, der kunne passe godt til storesøster?
Vi er ikke til navne med L, da vores efternavn starter med L og vi ikke vil have bogstavrim.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi har storesøster Alina i forvejen og mangler et navn til lillesøster. Nogle gode ideer, der kunne passe godt til storesøster? Vi er ikke til navne med L, da vores efternavn starter med L og vi ikke vil have bogstavrim.
Her har vi en Elina og hendes søster hedder Isabell. Hvis vores dreng havde været en pige mere var det nok endt på Amelia
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg har to drenge og scannings damen påstår den næste bliver en pige, jeg har for lang tid valgt at hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Rosa
Mine døtre hedder Ronja og Rosa
Vores lille pige hedder kiki
Sikke mange søde navne. Vi er sådan i tvivl og det er fedt at høre lidt andre navne, end de mest populære...
Alice. Daisy. Mynte. Eila /Elia. Hazel/hassel. Ivy. Pil. Lærke. Bellis. Luna. Sif. Iris.
Jeg har kun drenge, men nogle pigenavne vi har haft oppe og vende er Sofia, Else, Ida, Maja, Mia, Maggie
Jeg har en Dina og en Lia. Er også glad for Dana, Saga, Suleima og Elvira.
Min datter hedder Vilma. Jeg ville gerne have døbt hende Petra, men min mand nedlagde veto. Vi havde også Dagmar, Irma og Marguerite på listen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128