Pigenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.217 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2022

Anonym trådstarter

Vi har storesøster Alina i forvejen og mangler et navn til lillesøster. Nogle gode ideer, der kunne passe godt til storesøster?

Vi er ikke til navne med L, da vores efternavn starter med L og vi ikke vil have bogstavrim.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2022

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Vi har storesøster Alina i forvejen og mangler et navn til lillesøster. Nogle gode ideer, der kunne passe godt til storesøster?

Vi er ikke til navne med L, da vores efternavn starter med L og vi ikke vil have bogstavrim.

Her har vi en Elina og hendes søster hedder Isabell. Hvis vores dreng havde været en pige mere var det nok endt på Amelia

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld Citér

24. maj 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg har to drenge og scannings damen påstår den næste bliver en pige, jeg har for lang tid valgt at hvis jeg fik en pige skulle hun hedde Rosa  

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Mine døtre hedder Ronja og Rosa

Anmeld Citér

24. maj 2022

B&J

Vores lille pige hedder kiki

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym trådstarter

Sikke mange søde navne. Vi er sådan i tvivl og det er fedt at høre lidt andre navne, end de mest populære...

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Alice. Daisy. Mynte. Eila /Elia. Hazel/hassel. Ivy. Pil. Lærke. Bellis. Luna. Sif. Iris. 

Anmeld Citér

24. maj 2022

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Jeg har kun drenge, men nogle pigenavne vi har haft oppe og vende er Sofia, Else, Ida, Maja, Mia, Maggie

Anmeld Citér

24. maj 2022

lineog4

Jeg har en Dina og en Lia. Er også glad for Dana, Saga, Suleima og Elvira. 

Anmeld Citér

24. maj 2022

HapsHapsHaps

Min datter hedder Vilma. Jeg ville gerne have døbt hende Petra, men min mand nedlagde veto. Vi havde også Dagmar, Irma og Marguerite på listen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.