Spørgsmål til ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2022

Anonym trådstarter

Okay, her kommer måske et lidt dumt spørgsmål. Men jeg er meget i tvivl om hvordan det fungerer med størrelser på ventetøj. Jeg er 12+1 og maven er så småt begyndt at vokse og mine bukser strammer. Kan man få ventetøj allerede til den lille babybule, eller køber man bare større størrelser i almindeligt tøj? Og hvis man er plus size, skal man så i en specialbutikker eller hvordan? Og er der nogen der ved om der ligger nogen i Næstved?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2022

Anonym

Ja jeg købte tøj da jeg var ca 12 uger i h og m (fordi at det er billigt) der købte jeg 2 par vente bukser i en størrelse større end jeg plejede at bruge, fordi at jeg kan huske at sidst jeg var gravid tog jeg hurtigt på i vægt og det kan hurtigt blive dyrt  

Anmeld Citér

22. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Okay, her kommer måske et lidt dumt spørgsmål. Men jeg er meget i tvivl om hvordan det fungerer med størrelser på ventetøj. Jeg er 12+1 og maven er så småt begyndt at vokse og mine bukser strammer. Kan man få ventetøj allerede til den lille babybule, eller køber man bare større størrelser i almindeligt tøj? Og hvis man er plus size, skal man så i en specialbutikker eller hvordan? Og er der nogen der ved om der ligger nogen i Næstved?

Ja sagtens. Jeg købte ventetøj allerede omkring uge 12. Købte bare i samme størrelse som jet brugte i normalt tøj og det passede hele graviditeten igennem  

det andet kan jeg desværre ikk svare på

Anmeld Citér

22. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar begge to��

Anmeld Citér

24. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Jeg ville også råde til at købe ventetøj. De er designet til, at maven kan være der i hele graviditeten. 

Jeg selv gjorde det i starten, at jeg købte et par jeans med elestik i livet i en større størrelse end jeg normalt ville. Og det var bare noget juks, så lad være med det. 

Anmeld Citér

24. maj 2022

Anonym

Zizzi er begyndt at lave ventetøj ���� Ved ikke om det kun er online man kan købe det, dog. I begge mini graviditeter har jeg købt ventetøj i den størrelse jeg normalt bruger. Og de passede hele vejen igennem selvom jeg tog 25 kilo på.

Anmeld Citér

24. maj 2022

fehår

Jeg har haft held med at købe ventetøj brugt i Børneloppen og på Reshopper. Jeg bruger min almindelige størrelse i ventetøj.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.