Stregen bliver mere utydelig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.801 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. maj 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Helt kort, så fik jeg fjernet spiral 20/4, og blev så gravid med det samme. Testede positiv allerede 10 dage efter ægløsning.

Igår aftes og her til morgen snupper jeg så en test mere.

Men svaret for idag, er meget mere utydeligt end svaret fra i går aftes. Og nu bliver jeg jo så lidt nervøs for at der så ikke er nogen graviditet alligevel.

se evt. billede. Den højre test er fra i går aftens og den Venstre her til morgen.

Forventede mens er først i morgen, så der burde jeg være 4+0.

Burde min test ikke blive mørkere?

På forhånd tak!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Du kan desværre ikke regne med testen fra apoteket. Tag en med en rød farve i stedet. 

Såfremt den er positiv, så undlad at teste med 12 timer imellem, da du fordobler Hcg ca hver anden dag. 

Anmeld Citér

19. maj 2022

Anonym

Tror desværre de begge er negative. Apotekets test er sååå ringe 

Anmeld Citér

19. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Prøv en test med en rød streg og se hvad den siger.

Anmeld Citér

19. maj 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Den øverste er positiv, den er jo ret tydelig, så det tror jeg altså ikke kan være en snydestreg selvom det er apoteket. Dog kan det være en bio, hvor ægget ikke har sag sig ordenligt fast og du får mens alligevel og stregen aftager. 

Anmeld Citér

21. maj 2022

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Den øverste er positiv, den er jo ret tydelig, så det tror jeg altså ikke kan være en snydestreg selvom det er apoteket. Dog kan det være en bio, hvor ægget ikke har sag sig ordenligt fast og du får mens alligevel og stregen aftager. 

Hvis det nu viser sig at være en bio, hvornår vil jeg så forvente at få min mens? ��

Anmeld Citér

21. maj 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Hvis det nu viser sig at være en bio, hvornår vil jeg så forvente at få min mens? ��

Det er lidt forskelligt. Da jeg havde en bio fik jeg mens 5+0 en uge efter positiv test. 

Har du testet i dag? Du kan jo også være heldig de bare svingede lidt i styrken. Det kan de også gøre, så test igen  Du burde se fremgang 2-3 dage efter første test

Anmeld Citér

21. maj 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Prøv med dem der helt konkret skriver - gravid/ikke-gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.