Føler mig en smule dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2022

Anonym trådstarter

Okay! Temperaturen på min mobil og uret sagde at det ville blive 24 grader idag  
Fedt! Så kan børnene få deres sommertøj på. Så begge mine børn fik t-shirt og shorts på og så afsted i skole. Og så selvfølglig en trøje med sig og deres forårsjakker. 

MEN!! Det er jo slet ikke 24 grader! Det er jo koldt!! Og min søn har været på naturskole idag! Jeg troede virkelig, at det ville blive mega varmt idag! Så nu er der lagt billeder op fra deres tur og min søn er den eneste med shorts på  Ups! Spørg mig lige om jeg føler mig som en dum og uansvarlig mor!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Her er det 19 grader og solskin. Hvis din søn havde været virkelig kold, var du garanteret blevet kontaktet. 

I det mindste tjekkede du vejrudsigten

Anmeld Citér

18. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Fedt! Så kan børnene få deres sommertøj på. Så begge mine børn fik t-shirt og shorts på og så afsted i skole. Og så selvfølglig en trøje med sig og deres forårsjakker. 

MEN!! Det er jo slet ikke 24 grader! Det er jo koldt!! Og min søn har været på naturskole idag! Jeg troede virkelig, at det ville blive mega varmt idag! Så nu er der lagt billeder op fra deres tur og min søn er den eneste med shorts på  Ups! Spørg mig lige om jeg føler mig som en dum og uansvarlig mor!! 

Ingen grund til at føle dig dum. Hvis din søn fryser eller er kold var du garanteret blevet kontakter eller de havde givet ham et par lånebukser på.

Anmeld Citér

18. maj 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvis børn er kolde eller våd og ikke har noget med de kan skifte til, ville du enten blive kontaktet eller de vil finde noget låne ting. Så du behøver bestemt ikke føle dig som en dårlig mor.

Anmeld Citér

18. maj 2022

Anonym trådstarter

Det er mere min dømmekraft jeg dunker mig selv oven på hovedet med!!

Anmeld Citér

18. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det er mere min dømmekraft jeg dunker mig selv oven på hovedet med!!

Du kunne jo ikk vide at det ville blive koldt. Du tjekkede jo netop vejret.  

Anmeld Citér

18. maj 2022

Mulleprutsmor

Profilbillede for Mulleprutsmor

Tror det kommer an på hvor i landet man befinder sig. Vi har 23 grader i skrivende stund .

Er sikker på dine børn nok skal have det varmt. De har jo nok også ekstra tøj i skolen på deres rum hvis de fryser . Så tag du det hele med et smil. Kan ske for os alle sammen.

Anmeld Citér

18. maj 2022

Soonmom

Nærmest alle børn have shorts og t-shirt på da jeg hentede (mine havde lange bukser på, men de har dog altid ekstra shorts i deres kasser de bare kan tage på)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.