Haster: nogen der har fået fire kejsersnit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.705 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. maj 2022

Anonym trådstarter

Ja, findes det her? Hvilke erfaringer har I evt. gjort jer?

Giv også gerne lyd hvis I ved noget men ikkw har prøvet det selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2022

fehår

Jeg var i mødregruppe med en, der havde fået fire kejsersnit: to akutte, to planlagte. Ved det sidste sagde fødselslægen, at det ville være uansvarligt med flere kejsersnit, men de fire var gået fint.

Anmeld Citér

18. maj 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg var i mødregruppe med en, der havde fået fire kejsersnit: to akutte, to planlagte. Ved det sidste sagde fødselslægen, at det ville være uansvarligt med flere kejsersnit, men de fire var gået fint.

Tusind tak for svar. Jeg har selv fået tre, men sidts sagde de bare at alt så fint ud og der var lidt arvæv, men det havde de fjernet lidt af. Om det så betyder det er forsvarligt med flere eller ikke, det aner jeg ikke. Men mine tre var ikke specielt gode oplevelser.

Anmeld Citér

18. maj 2022

fehår

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Jeg har selv fået tre, men sidts sagde de bare at alt så fint ud og der var lidt arvæv, men det havde de fjernet lidt af. Om det så betyder det er forsvarligt med flere eller ikke, det aner jeg ikke. Men mine tre var ikke specielt gode oplevelser.

Jeg er sikker på, du kan få en vurdering hos en fødselslæge, inden du evt. overvejer en ny graviditet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.