Fra 7+0 til 7+4 men over en uge imellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.305 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. maj 2022

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg håber nogen kan hjælpe!! Jeg er blevet (uønsket) gravid og er scannet to gange. Den første gang udvendigt, hvor der var liv og hun skønnede jeg var 7+0. Det var mandag i sidste uge, altså en uge og en dag siden. I dag blev jeg scannet indvendigt og vurderet til 7+4 MAKS. Men fik at vide at alt så normalt ud.

Har andre prøvet det? Ville man ikke måle mindre ved en udvendig scanning, hvis den indvendige er mere præcis? Eller??

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2022

Darling

Når du ikke er længere henne er det få millimeter som gør at du ryger længere frem, du kan sagtens ryge frem og tilbage er par gange inden nakkefold

Anmeld Citér

17. maj 2022

Anonym trådstarter

Darling skriver:

Når du ikke er længere henne er det få millimeter som gør at du ryger længere frem, du kan sagtens ryge frem og tilbage er par gange inden nakkefold

Tusind tak for svar. Øv ok, troede man kunne sige et eller andet ud fra det. Men det lyder jo ikke sådan

Anmeld Citér

17. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for svar. Øv ok, troede man kunne sige et eller andet ud fra det. Men det lyder jo ikke sådan

Jeg blev rykket frem og tilbage 3 gange inden nakkefold

Anmeld Citér

17. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Man kan på ingen måde vide sig sikker på ugerne før nakkefoldscanningen. Indtil da er det blot skøn de kommer med.

Anmeld Citér

18. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg blev rykket frem og tilbage 3 gange inden nakkefold

Ah ok, det var også meget!

Anmeld Citér

18. maj 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Man kan på ingen måde vide sig sikker på ugerne før nakkefoldscanningen. Indtil da er det blot skøn de kommer med.

Øv, det er lidt svært så. Det er noget med at det betyder noget at der er hjerteblink efter uge 8+0. Vil det så betyde ift. størrelsen på fosteret - altså når det måler 8+0? Har du et bud på det?

Anmeld Citér

18. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Øv, det er lidt svært så. Det er noget med at det betyder noget at der er hjerteblink efter uge 8+0. Vil det så betyde ift. størrelsen på fosteret - altså når det måler 8+0? Har du et bud på det?

Jeg er ikk helt sikker på hvad det er du søger svar på. 

men hjerteblink kan ses fra 6+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.