Bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
9 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. maj 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er pt. 21+6 og har siden 17+noget mærket vores lille dreng ret aktivt meget af dagen. 
I dag synes jeg ikke at jeg har mærket ham særlig meget - kun enkelte puf imorges og enkelte puf her til aften. 
Jeg ved godt at jeg måske er lidt hys, men ville I være bekymret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2022

Mariadle

Jeg er også gravid, 26+1 og har enkelte dage hvor lillepigen ikke er helt så aktiv, jeg bliver også bekymret, men jordemoder har fortalt mig, at det er meget normalt at de også har off-dage som os andre. 
Som regel er der også stor forskel alt efter hvor aktiv jeg er i løbet af en dag, da det at du er i gang har en beroligende effekt

Anmeld Citér

16. maj 2022

Anonym trådstarter

Mariadle skriver:

Jeg er også gravid, 26+1 og har enkelte dage hvor lillepigen ikke er helt så aktiv, jeg bliver også bekymret, men jordemoder har fortalt mig, at det er meget normalt at de også har off-dage som os andre. 
Som regel er der også stor forskel alt efter hvor aktiv jeg er i løbet af en dag, da det at du er i gang har en beroligende effekt

Tak for din besked! 
Rart at høre at din jordmoder har sagt at det er normalt - jeg var næsten ude i en tur forbi hospitalet  

Man bliver bare så bekymret når noget ikke er som det “plejer”

Anmeld Citér

16. maj 2022

SBV

Anonym skriver:

Hej 

Jeg er pt. 21+6 og har siden 17+noget mærket vores lille dreng ret aktivt meget af dagen. 
I dag synes jeg ikke at jeg har mærket ham særlig meget - kun enkelte puf imorges og enkelte puf her til aften. 
Jeg ved godt at jeg måske er lidt hys, men ville I være bekymret?

Det er først fra uge 24 at man skal kunne mærke liv hver dag, så jeg ville ikke være bekymret

Anmeld Citér

16. maj 2022

Anonym

Da jeg var gravid og baby var mindre aktiv, så drak jeg bare et ordenligt IS Koldt glas vand og lagde mig på sofaen el i sengen og slappede af mens jeg lå på ryggen også var baby aktiv igen. Og når jeg kom længere hen puffede jeg med min finger også fik jeg endten et spark el en knytnæve igen 

Anmeld Citér

16. maj 2022

Anonym

Jeg ville ikke være bekymret, det er først fra 24+0 du skal kunne mærke liv hver dag. Jeg oplever det samme som dig, og han har det fint derinde

Anmeld Citér

16. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! 
Jeg prøver koldt vand og ser om han vågner iaften

Anmeld Citér

16. maj 2022

fehår

Baby skal være væsentligt større, for at isvand gør en forskel. Bare så du ikke bliver skuffet, hvis det ikke virker.

Anmeld Citér

16. maj 2022

Mrs.

Prøv at ligge på højre side det sagde min jm også kunne hjælpe og så helt ro og fokuser på bevægelser. 
men du skal ikke være bekymret

er 38+4 og den lille har dage hvor hun er mere aktiv end andre

Anmeld Citér

16. maj 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Prøv at ligge på højre side det sagde min jm også kunne hjælpe og så helt ro og fokuser på bevægelser. 
men du skal ikke være bekymret

er 38+4 og den lille har dage hvor hun er mere aktiv end andre

Tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.