Tisser meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. maj 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer 

Jeg tisser rigtig meget og er bange for at det kan være blærebetændelse. Jeg har ikke smerter som jeg normalt har haft når jeg har haft det som ikke gravid.

Jeg tisser meget i forhold til den mængde væske, hvad havde i af symptomer, hvis i har haft blærebetændelse som gravid? Min læge ligger 45min. Væk i bil derfor tager jeg ikke bare afsted

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2022

Anonym

Jeg tissede sindssygt meget men det var pga jeg havde giga meget vand i kroppen 

Anmeld Citér

15. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tissede sindssygt meget men det var pga jeg havde giga meget vand i kroppen 

Så er jeg mere rolig, selvfølgelig drikker jeg mere vand end jeg gjorde før jeg blev gravid. Jeg er 21+0 i dag og baby bliver jo større og og større og jeg er ret forstoppet, så det spiller måske også ind tænker jeg. Det hele er jo lidt presset derinde

Anmeld Citér

15. maj 2022

Anonym

Men sig det lige til læge/jordemoder for jeg blev testet for graviditets sukkersyge pga den øgede mængde væske og tisseriet. Der var dog ikke noget

Anmeld Citér

15. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men sig det lige til læge/jordemoder for jeg blev testet for graviditets sukkersyge pga den øgede mængde væske og tisseriet. Der var dog ikke noget

Jeg tænker også lige at give lægen et kald i morgen

Anmeld Citér

15. maj 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Som gravid er det der som regel ikke nogle rigtige symptomer, hvis man kan sige det sådan. Det er meget normalt overhovedet ikke at have symptomer på urinvejsinfektion som gravid. 
Så jeg ville bestemt anbefale at få tjekket urinen. 
Når det er sagt kan man sagtens godt selv gøre noget hvis man tror man har fået en uvi. Det kan være en god ide at blive “skyllet godt igennem”, altså drikke en masse væske for at få skyllet eventuelle bakterier væk fra blæren. Undgå at holde dig, tisse når du skal. 

Anmeld Citér

15. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Kan også huske jeg var mega bekymret for blærebetændelse da jeg var i uge 32-33 på ferie.

Jeg skulle på toilet hvert 5 min, men tror det meget normalt… For baby vokser og vokser og der er desværre ikke meget plads til blæren

Anmeld Citér

15. maj 2022

Anonym trådstarter

L1232 skriver:

Kan også huske jeg var mega bekymret for blærebetændelse da jeg var i uge 32-33 på ferie.

Jeg skulle på toilet hvert 5 min, men tror det meget normalt… For baby vokser og vokser og der er desværre ikke meget plads til blæren

Jeg er min 21+0 baby har jo stadig masser af plads tænker jeg

Tænker jeg lige givet lægen et kald bare for en sikkerheds skyld, jeg kan bare ikke holde mig i de 45 min det tager mig at køre til lægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.