Tegnblødning vs. kontaktblødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. maj 2022

Anonym trådstarter

Halløj. 
lige en masse delikate detaljer, håber i vil bære over med mig og mit utålmodige og overrækkende væsen..
Jeg undrer mig meget. Er 39+0 og havde i dag sex med min mand. Vi forsøgte os med analsex da vaginal har givet voldsom kontaktblødning. 
alligevel fik jeg en vaginal frisk blødning (ikke så meget som sidst måske et halvt bind sammenlagt), ringede til fødegang, som mente det var en kontaktblødning pga sarte slimhinder og de sagde det godt kunne påvirke selvom det ikke var direkte kontakt.. blødningen er aftagende, kun lidt når jeg tørrer mig, og de vil ikke se mig medmindre blødningen bliver værre eller jeg får ondt.. 

Her til aften har jeg haft noget blodigt slim.. 

Kan ikke lade være med at tænke om det måske ikke var en kontaktblødning, men en tegnblødning - nu når der også kommer blodigt slim? Eller overtænker jeg og er utålmodig? 

Nogen bud? Nogen der har prøvet noget lignende? 
hvis du havde tegnblødning hvordan var den i så fald? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2022

Anonym

Udfra 3 fødsler havde jeg kun tegn blødning med den ene  

Vi havde haft sex, begyndte at bløde så snart vi var done , frisk rødt blod , med start menstruation styrke. Og sådan fortsatte det intil jeg fødte 6 timer senere .

Anmeld Citér

14. maj 2022

Anonym trådstarter

Udfra 3 fødsler havde jeg kun tegn blødning med den ene  

Vi havde haft sex, begyndte at bløde så snart vi var done , frisk rødt blod , med start menstruation styrke. Og sådan fortsatte det intil jeg fødte 6 timer senere .

Jeg har nemlig også to graviditeter i bagagen og har ALDRIG blødt så meget som en dråbe.. så bliver jo virkelig bekymret og undrer mig når det sker.. 

min første og nu “anden” (hvis fg har ret i det er det) kontaktblødning kom også så snart vi var færdige. I det jeg rejser mig løber blodet ud..

men havde lidt kraftige plukveer efter i dag i et par timer, men det er holdt op.. får lidt niv og jag hen over maven/lænden nu og da men intet jeg vil forbinde med en ve.. 

Anmeld Citér

14. maj 2022

Anonym

Glemte skrive at jeg fik veer med det samme , som i med det samme og de forsatte til jeg som sagt fødte de der 6 timer senere

Spændende om der er noget under opsejling

Anmeld Citér

14. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Glemte skrive at jeg fik veer med det samme , som i med det samme og de forsatte til jeg som sagt fødte de der 6 timer senere

Spændende om der er noget under opsejling

Jeg håber! Vi er SÅ klar til at møde den lille skid 

ellers må jeg hoppe lidt mere på manden så jeg kan få kickstartet et eller andet

Anmeld Citér

15. maj 2022

Anonym trådstarter

I nat/til morgen har der ikke været blod.. 

men her til morgen er der kommet noget blodigt slim og har sindssyg ondt i maven på ét sted som om baby ligger og borrer en hæl ind samme sted hele tiden.. 

slimproppen er før gået i uge 32/33 men der var det ikke blodigt kun slim.. 

slet ingen andre med erfaringer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.