1 års vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

qp

Kære mødregruppe!

Er jeres unger blevet vaccinerede? .....

Og hvis ja.... Hvordan har de reageret på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Plysbjørnen

qp skriver:

Kære mødregruppe!

Er jeres unger blevet vaccinerede? .....

Og hvis ja.... Hvordan har de reageret på det?

Ja Benjamin er blevet vaccineret...Hans eneste reaktion var at han var lidt pyldret, og havde feber...

Anmeld

30. oktober 2009

Anja

Ja, og eneste reaktion var lidt feber og pyl om aftenen.

Anmeld

30. oktober 2009

qp

Tak for svar...

Anmeld

31. oktober 2009

malou

Halløj.... nej Victor skal afsted her et par dagee efter han fylder 1 år... men han har taget de 2 andre vacciner fint... bare lidt pyldret og meget træt... - bortset fra det...hvor blev trold profilen ligepludselig af???

knus

Anmeld

31. oktober 2009

qp

malou skriver:

Halløj.... nej Victor skal afsted her et par dagee efter han fylder 1 år... men han har taget de 2 andre vacciner fint... bare lidt pyldret og meget træt... - bortset fra det...hvor blev trold profilen ligepludselig af???

knus

Ok nej det var mere for, at høre om børnene reagerede anderledes på 1 års vaccinationen i forhold til de andre vaccinationer de allerede har været igennem.

Min søn har der heller aldrig været noget med - ikke engang feber. Så jeg håber virkelig han slipper lige så godt fra det denne gang.

Trold???  Siger mig ikke umiddelbart noget.... hehe

Anmeld

1. november 2009

malou

qp skriver:

Ok nej det var mere for, at høre om børnene reagerede anderledes på 1 års vaccinationen i forhold til de andre vaccinationer de allerede har været igennem.

Min søn har der heller aldrig været noget med - ikke engang feber. Så jeg håber virkelig han slipper lige så godt fra det denne gang.

Her fra vores mødregruppe.... hun har svaret længere oppe i denne tråd og nu er hun pist væk....

Anmeld

1. november 2009

MetteT

qp skriver:

Kathrine reagerede heller ikke på de to første, så jeg håber virkelig også det er sådan med denne her...

Knus Mette

Anmeld

1. november 2009

qp

malou skriver:

Her fra vores mødregruppe.... hun har svaret længere oppe i denne tråd og nu er hun pist væk....

Well.... hun fik måske nok af baby siden?

Anmeld

1. november 2009

qp

MetteT skriver:

Kathrine reagerede heller ikke på de to første, så jeg håber virkelig også det er sådan med denne her...

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.