Vi er igang med en amme stop /lærer en ny måde at sove på. 13mdr er vores datter. 2 barn .bruger ikke sut. Og sove ved mig/bryst.
F**** det er hårdt. Vi har taget det en dag ad gangen. Først var det bare at finde ud af der ikke er merer bryst. Min mand tog over.for hun kunne slet ikke finde ud af det var mig uden at hun skulle ha bryst.(meget ked af det /sur ) han gav hende mad (havregrød) og tilbyd mælk (mandlemælk. Da hun ikke tåler komælk) det vil være mange og var mange opvågnen. Det var i Ca. 3 uger hvor hun slev stille og roligt spist mindre om natten. Det var vores fokus. For hold kæften det er meget hårdt. Hun sov på min mand. Vi prøvet os lidt frem ogtilbage med at hun skulle lærer at sove selv. Det vi kom frem til ved vores pige er en ting ad gangen ellers blev hun så ked af det at vi slet ikke kunne kom til hende.
Så tog vi barnevogn i brug. Det samme igen. Kan kun sige du skal ha masser af tålmodighed og hvis det er helt galt så starte forfra. Vi har været tæt på at give op flere gange.
Men jeg kunne bare ikke amme merer (har ammet begge af vores børn med den ældste brugt sut og ville flaske og det vil vores 2 som slet ikke )
Men en ting ad gangen.
1.ikke merer amning
2. Ikke merer mad om natten (stedfor amming)
3. Ikke sove på far
4. Ikke gå med barnevogn. (Vi er her li nu )
5. Barnevogn står stille.
6. Sengen.
Anmeld
Citér