Clue appen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2022

hendederc

Hej alle.

Jeg bruger clue appen til at tracke min menstruation. Den 'forudser' også ægløsning. Siden den passer 99% på min menstruation (1 dag &plusmn, og ægløsning jo altid er 14 dage inden menstruation, kan jeg så ikke godt stole på at min ægløsning er hvor den forudser den ligger? Altså hvis min menstruation jo hat passet med at komme 14 dage efter, som den også regner ud fra?

Jeg føler i hvert fald nogle niv i underlivet lige en dag eller to inden og går ud fra det er pga ægløsningen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
hendederc skriver:

Hej alle.

Jeg bruger clue appen til at tracke min menstruation. Den 'forudser' også ægløsning. Siden den passer 99% på min menstruation (1 dag &plusmn, og ægløsning jo altid er 14 dage inden menstruation, kan jeg så ikke godt stole på at min ægløsning er hvor den forudser den ligger? Altså hvis min menstruation jo hat passet med at komme 14 dage efter, som den også regner ud fra?

Jeg føler i hvert fald nogle niv i underlivet lige en dag eller to inden og går ud fra det er pga ægløsningen 

Men kan ikke stole 100% på en app, og ægløsning kan godt rykke sig så den ligger tidligere eller senere i ens cyklus. 
Men det er jo godt at din krop giver tegn på ægløsning. 

Brugte selv Clue, men mere til at indtaste oplysninger. Den ville nok ramme meget ved siden af, eftersom mine cyklusser er/var uregelmæssige/lange pga. senere ægløsning

Anmeld Citér

13. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
hendederc skriver:

Hej alle.

Du kan ikke regne 100% med at din ægløsning er 14 dage inden mens. Min æl er 12-13 dage inden mens, hvilket er bekræftet ved scanninger i forbindelse med fertilitetsbehandling. 

Men hvis du har æl smerter er det en ret god indikation. Hvis gerne vil være mere sikker på hvornår du har ægløsning så prøv at teste efter den. 

Anmeld Citér

13. maj 2022

Darling

Nej du kan ikke stole på en app, selvom din cyklus er meget stabil kan der sagtens ske udsving. En app ved jo ikkr hvordan din krop fungerer eller opfører sig 

Anmeld Citér

13. maj 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg har ikke brugt prævention i 11 år og har i stedet brugt Clue. For mig har det været den eneste prævention og den rammer altid rigtigt, for jeg er ikke blevet gravid, trods reglmæssigt sex. Jeg blev kun planlagt gravid da vi lavede vores den mindste for 5 år siden. Der blev jeg gravid i første cyklus ved kun et forsøg i ægløsning iflg. Clue 

Anmeld Citér

13. maj 2022

hendederc

Jeg tænker netop også at fordi den som regel rammer rigtigt på mens, og ægløsning er 14 dage (igen &plusmn så må man gå ud fra at når mens rammer som beregnet at sex op til og under ægløsning må være riiiimelig sikkert. Ved godt det kan flytte sig lidt fra cyklus til cyklus. Men fedt at høre andre erfaringer med det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.