hvilken køjeseng skal jeg vælge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2022

Anonym trådstarter

Vi bor småt. Og mine piger på 2 og 4 år skal have en køjeseng, men hvilken skal jeg vælge? Hvilken er god? Med god sengerend(eller hvad det hedder) og som bare er god uden den koster mere end 5000kr

hilsen en forvirret

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Vi fandt en rigtig god og fin brugt køjeseng til 500 kr. af mærket hoppekids. Den virker ret stabil og den kan det den skal. 

Den kunne godt klare en gang maling, hvis den skulle se helt ny ud, men det klarer vi nok og ungerne fylder den alligevel med klistermærker.

Anmeld Citér

12. maj 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har fået lavet en køjeseng via en tømrer på facebook, hans side hedder ivans design. Det er bare den smukkeste seng lavet præcis som vi ønskede og super kvalitet og flot håndværk. For en lille merpris kom de og satte den op, og prisen var virkelig god når man sammenligner kvaliteten med senge fra alm. møbelforretninger. Tror vi gav ca 3000 inkl levering og opsætning, men prisen er nok steget med dyrere materialer det seneste år. 

Synes virkelig du skulle tjekke hans side ud

Anmeld Citér

12. maj 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Lad mig bare sige sådan her... Høj senge rend, min store søn lå øverst for nogle år side, der var en fin normal senge rend som man ser på de fleste men han fik alligevel svinget benet ud over imens han sov og rullede ud over, der skete heldigvis intet med ham men tænk hvis der havde ligget legetøj eller andet på gulvet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.