Dårlig søvn og tidligt op..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. maj 2022

Mrs.

Godmorgen

i dag stod jeg så op 4.15..  er 38+ og den sidste uge har jeg vågnet mellem 3.30-6.00 om morgnen HVER dag.. jeg sover egentlig godt når jeg først sover, men bliver vanvittig af de her tidlige morgener.. især når det jo er sidste tid man kan få sovet igennem inden baby  

Normalt kan jeg sove i et væk! Har altid haft et godt sovehjerte 

Andre der står med det samme, eller som har oplevet det samme op til fødslen? Eventuelt nogen gode råd? 

-Jeg undgår koffeinholdige drikke, drikker kun vand/mælk efter kl 13. 
-jeg drikker ikke væske 2 timer før sengetid for at undgå at rende på wc hele natten.. 

- har puder og ekstra dyne til støtte og aflastning så jeg kan ligge godt 

-spiser ikke de sidste timer op til sengetid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Puha husker den tid, de sidste 2 uger skal man bare igennem. Skulle hele tiden på toilet hver time da jeg var i 3 trimester.  
Jeg følte min blære var ved at springe men oftes kom der kun 1 dråbe

Har hørt lavendel skulle være beroligende har du prøvet med en lille plante på værelset. Har hørt man ikke må bruge æsteriske olier da de kan muligvis fremprovokere veer.

Anmeld Citér

13. maj 2022

Anonym

Jeg oplever det præcis samme, er 35+ og har haft rigtig mange tidlige morgener de sidste mange uger. 
For mig hjælper det oftest simpelthen at gå ind på sofaen i stuen og sove videre. Tager graviditetspude og dyne med og får mig lagt godt til rette, det er som om min krop falder til ro og bliver træt igen når jeg skifter til et nyt sted. Måske virker det også for dig

og så er der dage hvor jeg stadig ikke kan sove, men så kan jeg som regel falde i søvn et par timer om formiddagen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.