Hjælp til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.386 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2022

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Halløj - nok mest damer

Jeg er så elendig til at købe tøj og kan nærmest få det fysisk dårligt af at gå i tøjbutikker. Har det bedst med at bestille hjem og prøve det. 

Kort om mig, jeg er sådan en mellemting mellem str. xl og plus size vil jeg sige. Det afhænger utrolig meget af mærke og hvilket stykke tøj det er. Jeg elsker "pænt" tøj - misforstå mig ikke. Men jeg er vild med at gå i kjoler, højhælede sko osv. Jeg er heller ikke særligt høj.

Men jeg synes det er så fandens svært at finde noget tøj der har en god pasform. Mange kjoler skærer under brystet og det snit er bare ikke godt til mig. Helst noget der egentlig kan falde naturligt over bryster og mave. 

Hjælp mig med gode råd og inspiration til hvor I køber/bestiller tøj fra. Jeg er vildrede lige pt. fordi jeg skal til konfirmation. Og har ærligtalt en lille smule travlt med at finde noget tøj

Håber I kan komme med nogle gode råd/forslag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2022

1518

Jeg er nogenlunde samme størrelse som dig og er blevet glad for at handle på cremefraiche.dk

Anmeld Citér

10. maj 2022

Anonym

Na-kd.dk har købt nogle trøjer og kjoler derinde, som jeg er glad for. Jeg er str.44, og de passer meget fint.

Anmeld Citér

10. maj 2022

Mrs.

Nu ved jeg ikke hvordan udvalget er i xl+ 

men zalando køber jeg tøj ved. 
Og tiger of sweden laver rigtig pæne hverdagskjoler. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.