Menstruation udeblevet, cyklus har altid været præ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2022

Anonym trådstarter

Min menstruation er nu 1 uge forsinket. Jeg plejer at have en ret præcis cyklus på ca. 27-29 dage. 

Vi har beskyttet os med kondom indtil nu og efter mens, ville vi gå i gang med at prøve og lave en 2er. Jeg er ikke gravid, har taget flere test. Men jeg kan ikke lade være med at bekymre mig, da jeg aldrig har prøvet det her før. Jeg har samtidig celleforandringer også får jeg katastrofe tanker omkring at det har udviklet sig selvom det nok er usandsynligt at det er grundet det.

Sidste måned var der et dødsfald i min familie og jeg har været meget ked af det og presset. But still

Har du oplevet at springe en mens over trods normal og regelmæssig cyklus???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2022

Anonym

Uanset hvor regelmæssig din cyklus plejer at være og om den altid kommer på slaget, så er det helt normalt at der kan komme udsving. Det kan være mange ting der er skyld i det, stress, at man tænker for meget over baby, du kan have sprunget en ægløsning over osv.

Det er højest sandsynligt ikke noget galt og så snart du får ro indeni så kommer den nok

Anmeld Citér

10. maj 2022

Musemåtte

Ja, da min storebror døde, havde jeg ikke menstruation i 5 måneder. Mine prøver var fine, og alt vendte tilbage til normal

Anmeld Citér

10. maj 2022

Milla1992

Profilbillede for Milla1992

Min cyklus var altid ret præcis med 34-35 dage indtil vi begyndte på projekt baby, hvor den første cyklus varede 60 dage og dernæst 43 dage. Det var en smule frustrerende �� Jeg er nu gravid og ud fra sidste menstruation skulle jeg være 13+3, men ud fra en privat skanning er jeg nok ikke længere 11+5, og det er jo så nok fordi min cyklus ikke nåede at blive normal igen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.