Erfaring med babyjogger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. maj 2022

Anonym trådstarter

Babyjogger city elite hvad er jeres erfaring med den  både gode og dårlig erfaring søges  om både den nye og gamle udgave for jeg overvejer  om jeg skal købe den gamle   eller den nye udgave. Så kom gerne med jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2022

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Vi har den og eeeeelsker det

Eneste minus er man ikke kan vende den så barnet kan sidde med front mod én og at barnet ikke kan sidde helt ret op i ryglænet... men det er jo nok smag og behag  

Anmeld Citér

9. maj 2022

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

jeg elskede den. Den er nem at køre med, nem at klappe sammen og fylder ikke meget. Nogle gange kunne jeg godt have brugt at den kunne vendes. 
nu ved jeg ikke hvornår der er kommet en ny model, men vores var fra 2014 og blev brugt til 3 børn inden vi solgte den sidste år. 

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

Tjubang skriver:

jeg elskede den. Den er nem at køre med, nem at klappe sammen og fylder ikke meget. Nogle gange kunne jeg godt have brugt at den kunne vendes. 
nu ved jeg ikke hvornår der er kommet en ny model, men vores var fra 2014 og blev brugt til 3 børn inden vi solgte den sidste år. 

babyjogger city elite 2 kom i 2020 præcis hvornår ved jeg ikke og tak for svaret umiddelbart lyder det ikke som at 1 er dårligere

Anmeld Citér

9. maj 2022

Anonym trådstarter

Mette Larsen skriver:

Vi har den og eeeeelsker det

Eneste minus er man ikke kan vende den så barnet kan sidde med front mod én og at barnet ikke kan sidde helt ret op i ryglænet... men det er jo nok smag og behag  

Tak for svaret men ja du har ret i at det vil være en barne kan sidde helt op er en  smagssag

Anmeld Citér

9. maj 2022

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vi havde den gamle model og var rigtig glade for den. Den er god at køre med, den er robust og der er dælme blevet sovet mange lure i den fordi ryggen kan lægges ned. Det var også rigtig rart at den kunne bruge selvom barnet blev lidt større. På ferier og lignende hvor der skal vandres mege rundt, der var den god når der var brug for en pause.

Anmeld Citér

9. maj 2022

Pb18

Vi har den gamle babyjogger (fra 2019) og vi elsker den. Jeg har aldrig haft behov for at vores datter skulle sidde helt ret op, det eneste minus er at den ikke kan vende så hun kigger mod os. Jeg ved at de har andre modeller der kan det, men så er liggemålet ikke så langt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.