Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter i 4. Klasse har huller i ørene. Og vil nu gerne have hul nr. 2 i det ene øre. Kan ikke blive enig om det er for tidligt. Hvad synes I ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
For tidligt. Jeg ærgrer mig over min tre.
Jeg ville ikke have nogle problemer med det må jeg indrømme
Hvorfor skulle det være for tidligt? Det er " bare " en ørering
Jeg ville ikke have noget problem med det; men ville da nok sætte en grænse et sted. Men ikke ved 2 huller i et øre.
Min datter fik sit 2. hul i 4 klasse
Jeg havde 3 huller i hver øre inden 4 klasse og min mor spurgte mig virkelig mange gang om jeg var sikker. Da jeg blev 25 tog jeg dem ud og nu savner jeg dem skisme så fortrød jeg tog dom ud men så må jeg få lavet nye huller igen
min bonus fik som 16 årig. Det var jeg helt ok med. Men før det synes jeg er lidt for tidligt. Til gengæld har vi pt. diskussionen om en evt. navlepiercing Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg mener om det. På den ene side så synes jeg da man skal have lov, det er jo ikke min krop. På den anden side er jeg også bange for hvad hun tænker senere..
Jeg synes, at det er for tidligt. Min datter har lige fået det, går i 6 klasse og blev 13 år i marts
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128