Råmælk uden at være gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du oplevet 'råmælk' i brysterne uden graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

883 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ved at blive tosset tror jeg... 

Tidligere på ugen fik jeg en skyggestreg efterfulgt af 100% negativ, efterfulgt at tydeligere skyggestreg og derefter 100% negativ. Jeg har slået det hen siden efter den sidste negative og forsøger igen denne måned, da ÆL (ifølge app) er oppe over. I dag har jeg så opdaget at jeg ved lette tryk kan presse umiddelbart rigelig hvidgulligt væske lignende råmælk ud af min ene brystvorte og mine bryster er ømme i siderne som op til mens. Er der andre der har oplevet det uden at der var noget??

P.s. har aldrig været gravid før og derfor aldrig ammet..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2022

ChesireKitty

Jeg har - siden jeg var stor teenager, og før jeg overhovedet vidste hvad ægløsning og cyklus egentlig var - hver måned imellem ÆL og måske op til et par dage før menstruationsstart, kunne presse "råmælk" ud af mine brystvorter. Der skal egentlig ikke voldsomt meget til og somme tider - efter at have fået børn, hvoraf den yngste nu er snart 6 år og ikke blev ammet - "løber" de stadig hvis jeg hører en baby græde og de gør ligesom ondt som om der går gang i produktionen igen hvis jeg holder en baby.

Min krop kan åbenbart meget godt lide at skulle amme og mener at jeg skal amme alle børn jeg kommer i nærheden af

Anmeld Citér

7. maj 2022

Anonym trådstarter

Det er vildt hvordan kroppen bare ved hvad den skal gøre Jeg har dog samtidig vildt ømme og hævede bryster, hvor jeg normalt ikke har og er voldsomt træt.. Jeg må bare vente til testdag tror jeg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.