Skyggestreg eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skyggestreg eller svag positiv?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.510 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2022

Anonym trådstarter

Jeg har kun hørt godt om valmed og har lige taget denne test. Dog er der kun en time siden jeg har tisset sidst, og fik ret hurtigt en svag streg frem, måske efter 1 minut. Kan det være en berømt skyggestreg på valmed eller burde jeg tage en ny i morgen tidlig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2022

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg har kun hørt godt om valmed og har lige taget denne test. Dog er der kun en time siden jeg har tisset sidst, og fik ret hurtigt en svag streg frem, måske efter 1 minut. Kan det være en berømt skyggestreg på valmed eller burde jeg tage en ny i morgen tidlig?

Jeg kan kun se en streg.

Desværre.

Anmeld Citér

2. maj 2022

fehår

Jeg kan også kun se én streg.

Anmeld Citér

2. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan også kun se en streg desværre. Hvornår forventer du menses?

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Hvor sjovt, jeg kan ellers godt se den, men det er måske fordi den er tydeligere i virkeligheden så jeg ved hvad jeg kigger efter, farve eller ej.

Jeg har lige haft mens, men utrolig svag og mild i forhold til sædvanligt, og fordi jeg har symptomer jeg ikke plejer at have efter mens, har jeg taget en test.. Men så burde den vel være tydelig, medmindre det er sådan en situation hvor det er tidligere end man tror?

Har i hvert fald ømme bryster, kvalme on/off, hovedpine, slimet og rigelig udflåd, og det plejer ikke at være der efter mens, måske op til men aldrig efter..

Anmeld Citér

2. maj 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Der mangler en stemme mulighed der hedder negativ. 
Ser desværre kun en streg 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym

Jeg ser desværre også kun en streg

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Er det tydeligere her?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Er det tydeligere her?? 

Jeg kan desværre kun se én streg, og det ligner at den ikke er kørt helt igennem endnu.

Anmeld Citér

2. maj 2022

Soulaima

Jeg kan godt se antydningen af en streg, men om det er en skyggestreg skal jeg ik ku sige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.