Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Sagen er den at jeg har været gået ned med stress og angst i mit tidligere arbejde.. jeg har selv måtte klare mig igennem da vi ikke har råd til at jeg får sygedagpenge pga måden de udbetales på..
Jeg har netop haft et vikariat, arbejdsstedet og kollega og arbejdstid var fantastisk i forhold til forsigtig opstart for mig..
men nu sidder jeg her efter endt vikariat og kan bare mærke at det var alt for meget på alle niveauer..
min krop gør ondt over alt, og jeg kan mærke diverse tegn på at stressen og angsten er tilbage..
så hvad nu...
jeg ved godt at så skal jeg prøve at finde deltidsjobs... men det er bare ikke det nemmeste når der også er en økonomisk side i det..
så kom med jeres bedste ideer til fag/stillinger med deltid der giver en løn på ca. 18,000 før skat osv...
vikariatet var kun på 30 timer i de 2 uger hvor jeg havde alle dagene..
jeg har desværre forskellige begrænsninger i forhold til arbejdstidens placering.. jeg kan tage hjemmefra tidligst 7.30 og skal være hjemme senest 15.30... og jeg kan kun arbejde de dage hvor instituioner er åbne.. dvs ingen weekend eller helligdage eller diverse lukkedage ind i mellem..
jeg synes lige nu det hele er noget lort med lort på...
Anmeld
Citér