Hvorhen ad nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
2 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sagen er den at jeg har været gået ned med stress og angst i mit tidligere arbejde.. jeg har selv måtte klare mig igennem da vi ikke har råd til at jeg får sygedagpenge pga måden de udbetales på..

Jeg har netop haft et vikariat, arbejdsstedet og kollega og arbejdstid var fantastisk i forhold til forsigtig opstart for mig..

men nu sidder jeg her efter endt vikariat og kan bare mærke at det var alt for meget på alle niveauer..

min krop gør ondt over alt, og jeg kan mærke diverse tegn på at stressen og angsten er tilbage..

så hvad nu...

jeg ved godt at så skal jeg prøve at finde deltidsjobs... men det er bare ikke det nemmeste når der også er en økonomisk side i det..

så kom med jeres bedste ideer til fag/stillinger med deltid der giver en løn på ca. 18,000 før skat osv...

vikariatet var kun på 30 timer i de 2 uger hvor jeg havde alle dagene..

jeg har desværre forskellige begrænsninger i forhold til arbejdstidens placering.. jeg kan tage hjemmefra tidligst 7.30 og skal være hjemme senest 15.30... og jeg kan kun arbejde de dage hvor instituioner er åbne.. dvs ingen weekend eller helligdage eller diverse lukkedage ind i mellem..

jeg synes lige nu det hele er noget lort med lort på...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Stress er alvorligt, så godt du lytter til, hvad din krop fortæller dig. 

Har du mulighed - og mod på - at arbejde nat, mens familien sover og så sove, mens de er jo job/skole ol.? For så kunne det måske være en ide med pakkearbejde for fx dagligvareforretningerne. Det giver en god løn og du kommer, udfører dit arbejde og tager så hjem igen. Ingen spekulationer og uudførte opgaver at tage med hjem.

Anmeld Citér

3. maj 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Aalborgtøsen skriver:

Stress er alvorligt, så godt du lytter til, hvad din krop fortæller dig. 

Har du mulighed - og mod på - at arbejde nat, mens familien sover og så sove, mens de er jo job/skole ol.? For så kunne det måske være en ide med pakkearbejde for fx dagligvareforretningerne. Det giver en god løn og du kommer, udfører dit arbejde og tager så hjem igen. Ingen spekulationer og uudførte opgaver at tage med hjem.

Nat arbejde er ikke en mulighed, min mand kan ikke være alene med børnene og de vågner alle 3 ofte i løbet af natten på skift med brug for forskellig hjælp. 

Ellers god idé. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.