Mand skredet, gravid og 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
10 svar
3 synes godt om
1. maj 2022

Anonym trådstarter

Kære I. 

Min mand har idag valgt at han vil skilles da han åbenbart ikke har elsket mig i lang tid men stadig har valgt at gøre mig gravid. 

Jeg er nu halvvejs 20 uger med to andre børn. 

Hvilken hjælp fra kommunen og tilskud kan man ansøge om jeg vil gerne være så forberedt som muligt.

På forhånd tusinde tak for jeres råd.

Vh hende den ensomme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Hej. Det lyder benhårdt. Jeg har ingen konkrete råd, andet end at du kan tage kontakt til Mødrehjælpen. De kan vejlede om det meste - økonomi, jura, støtte osv.

Anmeld Citér

1. maj 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg vil ikke gå fra din tråd uden en til dig. Hvor må det være benhårdt at stå i.

Anmeld Citér

1. maj 2022

Anjapigen88

Har ingen råd men undskyld mig en klaphat kæmpe kram til dig er sikker på du er stærk nu du har to i forvejen, selvom det er hårdt.

Anmeld Citér

1. maj 2022

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Kæmpe kram til dig. 

Jeg har ikke som sådan konkrete råd. Men søg på din kommunes hjemmeside om der står noget der angående skilsmisse vejledning/hjælp der. Og ellers mødrehjælpen som en anden nævner. 

Anmeld Citér

1. maj 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Først et kæmpe kram...

eek altså...

dernæst som de andre siger Mødrehjælpen kan hjælpe med rigtig meget vejledning og papirer hvor..

jeg ville også tage kontakt til sundhedsplejersken, og sørge for at jordemoder og fødselshospital kender til situationen.. det er alle enheder der også kan hjælpe og guide og måske endda sørge for at tingene sker lidt hurtigere i sagsbehandlingen ved at udtrykke deres bekymring...

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Som enlig forsgere kan du søge :

Ordinære- og ekstraordinær børnetilskud
Med flere børn får du automatisk søskenderabat på dagtilbud,og alt efter indkomst helt eller delvis friplads hvis man ansøger.

Bor du i lejebolig og igen efter indkomst,kan der søges boligsikring.

Du får et forhøjet beskriftigelsesfradrag,hvis du enlig og i job,det kommer automatisk.

Husk at dokumentere til udbetaling danmark,at jeres samværsaftale ( hvis det er tilfældet),er mindre end 7/7,da i ellers kommer til at dele børneydelsen.

Og alt efter samværsaftale og jeres aftale er der børnebidrag fra far.

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Tak for gode råd. 

Min mistanke var korrekt han er mig faktisk utro med en som kender til mig og ved jeg er gravid. 

Anmeld Citér

3. maj 2022

DagGry

Profilbillede for DagGry
Anonym skriver:

Tak for gode råd. 

Min mistanke var korrekt han er mig faktisk utro med en som kender til mig og ved jeg er gravid. 

Ej, hvor er det bare uretfærdigt. Shit, nogle idioter. Om jeg begriber, hvordan folk, man har haft så tæt inde på livet, kan finde på at svigte og såre en så meget. 

Jeg håber virkelig, du har nogle veninder eller noget familie, der kan støtte dig, for det er da godt nok noget af en omvæltning/svigt, du ufrivilligt er havnet i. 

Kæmpe kram til dig og dine to børn samt den kommende lille purk. I fire fortjener alt det bedste.

Anmeld Citér

3. maj 2022

Baby.mamma

Anonym skriver:

Tak for gode råd. 

Pu ha, kæmpe krammer til dig i denne svære tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.