Negledame

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2022

Anonym trådstarter

Hejsa

Nogle som kender en god, dygtig og billig negledame i Herlev eller omegn?

Vil have lavet shellack/gellak hver måned på mine egne negle, vil max give 300kr 

Har hørt priserne går fra 250-380kr uden manicure

kom med jeres bud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2022

Anonym

Hvorfor laver du det ikke selv?  Jeg har købt sæt med gellack for 700 kr, det holder i ca 14 dage, det er 2 år siden at jeg købte det og bøtterne er ikke brugt endnu, så jeg har sparet mange penge på at lave det selv  

Anmeld Citér

30. april 2022

Anonym

At lave selv er virkelig dumt med mindre man ved hvad man gør. Er chokeret over at man overhovedet kan købe det. 

1)  renses neglen og hænder ikke ordentligt kan du få svamp - det gør de sjældent hos thaibutikkerne med de giftige produkter

2)  hjemmeprodukter er også fyldt med formaldehyd og andre sjove kemikalier som dem de tilbyder hos thaibutikkerne

3)  CND er et af de bedre produkter, ikke så usundt og man skal være certificeret for at bruge det, så gå efter behandlere der har det. nogle ting skal man bare ikke spare på!!

Anmeld Citér

30. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At lave selv er virkelig dumt med mindre man ved hvad man gør. Er chokeret over at man overhovedet kan købe det. 

1)  renses neglen og hænder ikke ordentligt kan du få svamp - det gør de sjældent hos thaibutikkerne med de giftige produkter

2)  hjemmeprodukter er også fyldt med formaldehyd og andre sjove kemikalier som dem de tilbyder hos thaibutikkerne

3)  CND er et af de bedre produkter, ikke så usundt og man skal være certificeret for at bruge det, så gå efter behandlere der har det. nogle ting skal man bare ikke spare på!!

Jeg spurgte egentligt ikke om hvad der er skadeligt…. 
Mit spørgsmål lyder:

Kender i en god negledame kbh området?

Anmeld Citér

30. april 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Jeg spurgte egentligt ikke om hvad der er skadeligt…. 
Mit spørgsmål lyder:

Kender i en god negledame kbh området?

Der var nu ikke til dig jeg svarede det,  men til hende der lavede selv. Så har jeg nok ikk fået markeret rigtig i mit svar.

Men korrekt, du spurgte ikke til hvad der ikke var skadeligt men hvor der var billigt. Og følte nok også for at det var vigtigt at fortælle at det er noget krads stads hvis man ikke tænker sig om.  

Der findes nok mange hjemmebrændrier hvor du kan få fixet en gang shellak eller det der ligner til under 300kr. Prøv Facebook også evt - der MÅ være nogen der driver forretning - fx på marketplace 

Beklager du blev stødt men håber du får flotte negle 

Anmeld Citér

1. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

1. Mine veninder har også selv lavet deres negle i flere år og jeg har virkeligt aldrig prøvet at få svamp, har heller aldrig hørt om nogen der har prøvet det. Jeg tror at man skal være ualmindelig dårlig eller uheldig hvis det skal ske.

2. Der findes masser af produkter uden formaldehyd.

3. Alt hvad de professionelle bruger, kan man selv købe.

jeg tænker at du selv har en uddannelse som negleteknikker og derfor bliver provokeret af det jeg skriver? Men det behøver du nu ikke, der er masser som godt kan lide at gå til negleteknikker, både fordi at de måske ikke har interesse for selv at lave det og også fordi at det er hyggeligt

Anmeld Citér

1. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1. Mine veninder har også selv lavet deres negle i flere år og jeg har virkeligt aldrig prøvet at få svamp, har heller aldrig hørt om nogen der har prøvet det. Jeg tror at man skal være ualmindelig dårlig eller uheldig hvis det skal ske.

2. Der findes masser af produkter uden formaldehyd.

3. Alt hvad de professionelle bruger, kan man selv købe.

jeg tænker at du selv har en uddannelse som negleteknikker og derfor bliver provokeret af det jeg skriver? Men det behøver du nu ikke, der er masser som godt kan lide at gå til negleteknikker, både fordi at de måske ikke har interesse for selv at lave det og også fordi at det er hyggeligt

Præcis… Når man også har en lille bebs så er det rart med 1 time ud af huset og lidt selvforkælelses 1 gang om måneden har ingen interesse i at lave det selv, også bliver det så pænt her til sommer med alle mulige farver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.