Anonym skriver:
At lave selv er virkelig dumt med mindre man ved hvad man gør. Er chokeret over at man overhovedet kan købe det.
1) renses neglen og hænder ikke ordentligt kan du få svamp - det gør de sjældent hos thaibutikkerne med de giftige produkter
2) hjemmeprodukter er også fyldt med formaldehyd og andre sjove kemikalier som dem de tilbyder hos thaibutikkerne
3) CND er et af de bedre produkter, ikke så usundt og man skal være certificeret for at bruge det, så gå efter behandlere der har det. nogle ting skal man bare ikke spare på!!
1. Mine veninder har også selv lavet deres negle i flere år og jeg har virkeligt aldrig prøvet at få svamp, har heller aldrig hørt om nogen der har prøvet det. Jeg tror at man skal være ualmindelig dårlig eller uheldig hvis det skal ske.
2. Der findes masser af produkter uden formaldehyd.
3. Alt hvad de professionelle bruger, kan man selv købe.
jeg tænker at du selv har en uddannelse som negleteknikker og derfor bliver provokeret af det jeg skriver? Men det behøver du nu ikke, der er masser som godt kan lide at gå til negleteknikker, både fordi at de måske ikke har interesse for selv at lave det og også fordi at det er hyggeligt 
Anmeld
Citér