Date hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.426 visninger
10 svar
6 synes godt om
29. april 2022

Agan

Hejsa 

Jeg er ny herinde og er gået med tanken om hvordan I andre har det med at invitere en date hjem når børnene sover ? 
Og skal de store børn informeres om besøger eller hvad har I andre gjort ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2022

Mum4life

Yey skriver:

Hejsa 

Jeg er ny herinde og er gået med tanken om hvordan I andre har det med at invitere en date hjem når børnene sover ? 
Og skal de store børn informeres om besøger eller hvad har I andre gjort ?

Ville aldrig invitere en date herhjemme, heller ikke når de sover, det var noget anede hvis det var en kæreste.

Du har ikke mulighed for at date på en café eller ligende?

Anmeld Citér

30. april 2022

Baby.mamma

Det ville jeg aldrig gøre. Jeg ville enten gøre det ude, eller få børnene passet og gøre det hjemme

Anmeld Citér

30. april 2022

AnoMor

Det er en en ny date. Altså sådsn første gangs date. Så ville jeg aldrig inviterer ham hjem når min søn sov. Men hvis det er en jeg havde set flere gange ville jeg ikk have problemer med det

Anmeld Citér

30. april 2022

Agan

Mum4life skriver:

Ville aldrig invitere en date herhjemme, heller ikke når de sover, det var noget anede hvis det var en kæreste.

Du har ikke mulighed for at date på en café eller ligende?

Hek Mum4life

Tak for svaret . Jeg glemte at pointere at det er som jeg har ses med/dater flere gange . 
Hvis det giver et andet perspektiv ? ��

Men jeg ville selv aldrig invitere en hjem på første date børnene hjemme eller ej . 

Anmeld Citér

30. april 2022

Agan

Det er selfølgelig en jeg har datet flere gange ��.

En første date vil aldrig blive hjem om børnene er hjemme eller ej 

Anmeld Citér

1. maj 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har flere gange haft dates på besøg efter børnene er lagt i seng. Selvfølgelig ikke på første date! 

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men mine er 2 og knap 8 år. Jeg er begyndt at fortælle den store at jeg får en ven på besøg mens de sover. Bare så hun ikke bliver urolig/undrer sig hvis hun vågner og hører os. Hun plejer dog ikke at vågne, så det er som regel ikke et problem.

Anmeld Citér

1. maj 2022

Agan

MamaGulloev skriver:

Jeg har flere gange haft dates på besøg efter børnene er lagt i seng. Selvfølgelig ikke på første date! 

Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er, men mine er 2 og knap 8 år. Jeg er begyndt at fortælle den store at jeg får en ven på besøg mens de sover. Bare så hun ikke bliver urolig/undrer sig hvis hun vågner og hører os. Hun plejer dog ikke at vågne, så det er som regel ikke et problem.

Mange tak for dit svar. Meget brugbart faktisk fordi det var det dilemma jeg også sad med, ift om man skal informere børnene om besøget. Så de ikke bliver forbavset hvis de skulle vågne op.

Mine er 11 år gammel. Så tænker jeg godt jeg kan tillade mig at invitere ham over og  vil helt klart tale med dem om besøget. ��

Anmeld Citér

1. maj 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min kæreste som børnene ikke kender endnu, kommer af og til forbi når de sover. De er 7 og 10.

jeg har ikke fortalt dem det. De sover på 1. Sal og vi er i stuen nedenunder. Det er tydeligt at høre hvis nogen skulle gå ned af trappen, så må kæresten sgu lige springe ud af bagdøren  ej, mine børn vågner aldrig når de først sover, så det har slet ikke været en bekymring.  

Anmeld Citér

1. maj 2022

Agan

Mor11 skriver:

Min kæreste som børnene ikke kender endnu, kommer af og til forbi når de sover. De er 7 og 10.

jeg har ikke fortalt dem det. De sover på 1. Sal og vi er i stuen nedenunder. Det er tydeligt at høre hvis nogen skulle gå ned af trappen, så må kæresten sgu lige springe ud af bagdøren  ej, mine børn vågner aldrig når de først sover, så det har slet ikke været en bekymring.  

Hahah ����, kunne ikke lade være med at grine af “springe ud af bagdøren” ��

Men det også en god måde at gøre det på…. Hvis man ikke er klar til at introducere børnene for kæresten (endnu) .

Vores trapper til 1 sal er super åben og placeret meget tæt på stuen … så her har der ikke mulighed for at springe ud af bagdøren medmindre han er supermand der bare kan forsvinde ����

Jeg tænker at jeg snakke med børnene om det så er der også ro fra begge partere ��

Tak for svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.