Hej damer!
Jeg håber nogen måske kan hjælpe mig med lidt input og råd.
Sagen er den at jeg er gravid og snart skal til første samtale hos egen læge og her vil hun jo vide hvor jeg vil føde og hvilket hospital jeg skal tilknyttet.
Der er et hospital 10 min. Fra min bopæl MEN jeg har VIRKELIG dårlig erfaring med fødeafdelingen på dette sygehus. Ikke pga. en fødsel, men en abort som udviklede sig til et helvede. Der er kun én overlæge på hele afdelingen jeg følt lyttede til mig. Pga. Dem (og når jeg siger dem, så er det alle lægerne, da jeg var oppe på konference gentagne gange, så min behandling var på grundlag af deres fælles beslutninger) har vi måtte have hjælp til at blive gravid nu. Derfor har jeg lovet mig selv aldrig at sætte mine ben på den afdeling igen. Men spørgsmålet er så: hvor i alverden skal jeg så føde? Har efterfølgende været tilknyttet et andet hospital som har repareret de skader det første har forårsaget. Så det må vel så være der jeg beder om at blive tilknyttet nu? Det tager bare over en time at køre derhen. Sker der noget ved det? Afstanden gør at jeg nu overvejer om jeg skal vælge det der ligger tæt på alene pga. Det. Men tænker ikke det er rart at skulle føde et sted hvor man ikke stoler på lægen?
Hvad ville i gøre?
Anmeld
Citér