Knasende lyd efter ny plomb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Hej jeg fik i forgårs fjernet en gammel plomb og sat en ny i, da jeg havde fået et hul nede under den gamle.. 

Men da jeg om aftenen spiste aftensmad, kom der noget knasende i min mad.. Jeg tænkte, at det måske var grus eller andet fra maden.. 

I går da jeg skulle rense tænder med tandtråd, fik jeg samme knasende lyd, da jeg rensede ved plomben, og igen i dag hvor jeg også fik en lille flig med ud.. Altså føles/lyder lidt, som om at plomben smuldrer..

Andre der har oplevet det? Er det noget, de skal lave om eller kan det være nogle rester af noget, som bare skal fjernes med tandtråd? 

Har ingen bil, og er lige begyndt at fjernstudere, så vil helst ikke tage 3-4 timer ud af min kalender for at de bare skal bruge 10 min. På at tjekke om alt er okay.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville klart få det tjekket, hvis det ik er forsvundet, efter weekenden. Det er jo pænt dyrt, at gå til tandlæge, og hvis de har lavet en fejl, ska det self rettet op, uden du ska betale extra for det. Vh Stine 

Anmeld Citér

29. april 2022

L1232

Profilbillede for L1232

Der er nok røget en lille smule af, kan også være at den ikke er poleret ordenligt.

Du skal skynde dig til tandlægen så de kan rette op på den GRATIS. Hvis du venter for længe så skal du betale for en konsultation og evt. lidt plast. 

Anmeld Citér

30. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
L1232 skriver:

Der er nok røget en lille smule af, kan også være at den ikke er poleret ordenligt.

Du skal skynde dig til tandlægen så de kan rette op på den GRATIS. Hvis du venter for længe så skal du betale for en konsultation og evt. lidt plast. 

Tak .. 

Jeg ringer til dem her på mandag og snakker med dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.