Ventetøj plus size

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. april 2022

fehår

Jeg leder efter nogle pæne ventekjoler i størrelse 44-46. Kjolerne skal være til hverdagsbrug, men ikke for casual. Jeg har kigget på H&M og Zizzi og synes, udvalget var zzzzzz... 

Hvor kan jeg ellers kigge? Google overvælder mig fuldstændig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2022

B&J

Jeg købte alm Zizzi tøj og kig en størrelse op så kunne jeg sagtens bruge alle de kjoler med A-snit og tog et bælte på for lige at maven kunne strutte. Bruger nemlig selv m i Zizzi 

Anmeld Citér

28. april 2022

fehår

B&J skriver:

Jeg købte alm Zizzi tøj og kig en størrelse op så kunne jeg sagtens bruge alle de kjoler med A-snit og tog et bælte på for lige at maven kunne strutte. Bruger nemlig selv m i Zizzi 

Blev kjolerne ikke for løse ved arme og skuldre? Jeg har været i almindelige Zizzi-kjoler i S indtil nu, hvor maven netop er blevet for stor. 

Men jeg vil da prøve at kigge lidt rundt på deres almindelige tøj

Anmeld Citér

28. april 2022

AnoMor

fehår skriver:

Jeg leder efter nogle pæne ventekjoler i størrelse 44-46. Kjolerne skal være til hverdagsbrug, men ikke for casual. Jeg har kigget på H&M og Zizzi og synes, udvalget var zzzzzz... 

Hvor kan jeg ellers kigge? Google overvælder mig fuldstændig

Har du kigget på zalando?

Anmeld Citér

28. april 2022

Kir

Synes Zalando har et godt udvalg eneste negative er bare at man skal bare kunne overskue eventuelt at sende retur fordi størrelserne nogen gange er lidt svære at lure. 

Anmeld Citér

28. april 2022

fehår

AnoMor skriver:

Har du kigget på zalando?

Ja, jeg blev bare ret forvirret over de meget forskellige størrelser derinde

Anmeld Citér

28. april 2022

fehår

Kir skriver:

Synes Zalando har et godt udvalg eneste negative er bare at man skal bare kunne overskue eventuelt at sende retur fordi størrelserne nogen gange er lidt svære at lure. 

Jeg bliver netop helt forvirret over Zalandos størrelser! Og jeg kan ikke overskue at købe en masse og så sende retur...

Anmeld Citér

28. april 2022

AnoMor

fehår skriver:

Ja, jeg blev bare ret forvirret over de meget forskellige størrelser derinde

Nåh. Jamen det gode ved zalando er jo at du bare kan købe i forskellige størrelser også se fe resten retur. Levering og returnering er gratis. Og man sender retur i den indpakning det kommer i  

hvis jeg er i tvivl om størrelser køber jeg altid i 2-3 forskellige også returnerer jeg resten. 

Anmeld Citér

29. april 2022

B&J

fehår skriver:

Blev kjolerne ikke for løse ved arme og skuldre? Jeg har været i almindelige Zizzi-kjoler i S indtil nu, hvor maven netop er blevet for stor. 

Men jeg vil da prøve at kigge lidt rundt på deres almindelige tøj

Det er forskelligt fra kjole til kjole nogle af dem har jo et kort ærme.

i nogle af kjoler alm er jeg også i sport nogle i medium evt. spørge dem i den butik du kommer og høre dem Eller om de kan finde en masse modeller

Anmeld Citér

29. april 2022

Kir

fehår skriver:

Jeg bliver netop helt forvirret over Zalandos størrelser! Og jeg kan ikke overskue at købe en masse og så sende retur...

Nej jeg er heller ikke så stor fan af det... Jeg er bedre til fysisk shopping. Synes det er så besværligt at skulle sende retur, bestille nyt, vente, og så måske skulle sende retur igen hvis det så stadig ikke sidder godt. Men jeg var gravid under corona, så var tvunget til det. Og fik da købt nogle fine ting.

Når du skriver du har prøvet at kigge på h&m, er det så på nettet eller i butikken? Synes nemlig deres ventetøj på nettet er i større udvalg. Og deres størrelser er lidet nemmere at finde ud af fordi det ikke er forskellige mærker som Zalando.

Zizzi har i øvrigt også ventetøj i deres netbutik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.