Baby hikker i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
9 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

Mrs.

Hej! 
jeg er 36+ nu og lille pigen er super aktiv. 
en ting jeg dog har bemærket er hver aften får hun hikke.. de små hop/ryk i maven er meget rytmiske og små så tænker der må være hikken. 
får helt ondt af hende derinde når hun ligger og hikker derud af.. 

Har læst at en baby der hikker i maven også gør det når de er født?

Nogen der oplever det samme? Eller som har erfaring om det holder stik med de forsætter med at hikke efter fødslen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Mor11

Profilbillede for Mor11

Alle mennesker hikker indimellem  

jeg oplevede også de der hik da jeg var gravid. Begge gange. Jeg har aldrig tænkt over det efter de kom ud. 

Anmeld Citér

25. april 2022

Morfire

Profilbillede for Morfire

Den var god nok hos mig ved den første. Han hikke virkelig meget i maven og blev ved efter han kom ud. Blev faktisk lidt bekymret over, hvor meget han hikkede som spæd. Men sundhedsplejersken beroligede mig. Han virke nu heller ikke spor generet af det, sov sågar fra det, men jeg tænkte jo på hvordan jeg ville have det med al den hikken.

Anmeld Citér

26. april 2022

Mrs.

Morfire skriver:

Den var god nok hos mig ved den første. Han hikke virkelig meget i maven og blev ved efter han kom ud. Blev faktisk lidt bekymret over, hvor meget han hikkede som spæd. Men sundhedsplejersken beroligede mig. Han virke nu heller ikke spor generet af det, sov sågar fra det, men jeg tænkte jo på hvordan jeg ville have det med al den hikken.

Ja lige præcis  hader selv at få hikke og synes godt nok det er længe hun har det derinde nogengange

Anmeld Citér

26. april 2022

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Min søn hikkede i maven og hikkede da han kom ud

Anmeld Citér

26. april 2022

123nn

Profilbillede for 123nn

Min den ene hikkede også hver aften i maven, dog ikke så meget efter. Nok maks en gang om ugen ��

Anmeld Citér

26. april 2022

B&J

Min søn kunne jeg ikke mærke i maven da moderkagen lå foran men han hikkede virkelig meget de første 3 år 

vores lille pige hikkede hver dag i maven og ja hun gør det også rigtigt meget nu og hun er 2mdr det genere hende en sjælden gang ind i mellem men ellers hikker hun bare der ud af

Anmeld Citér

26. april 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min ældste hikkede virkelig meget i maven, og hikkede også da hun kom ud. Når hun altså ikke skreg

Den yngste hikkede ikke i maven, og hikkede heller ikke da hun kom ud.

Anmeld Citér

26. april 2022

fehår

Begge mine børn har hikket meget i maven og fortsat med at gøre den uden for maven de første par måneder. 

Denne her baby hikker ikke nær så ofte, men det er voldsomme hik. Jeg mærkede hende hikke, før jeg mærkede hende sparke! 

Anmeld Citér

26. april 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg har læst et sted, at små babyer ikke er generet af hikke ligesom vi andre er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.