Mildere menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

Anonym trådstarter

Hejsa!

Jeg har fået min menstruation (desværre), og kan ikke lade være med at tænke på, om det har nogen betydning at den er anderledes end den plejer... Normalt har jeg stærke smerter op til og under mens samt rigtig ømt underliv. Bløder kraftigt og med klumper (sorry for de mentale billeder). Denne her gang er den forholdsvis mild, både ift smerter, men den er meget 'vandet', altså utrolig tyndtflydende og ingen klumper, heller ikke samme ømme og tunge fornemmelse  

Nogen erfaring med anderledes/mildere mens, hvor man alligevel var gravid??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hejsa!

Jeg har fået min menstruation (desværre), og kan ikke lade være med at tænke på, om det har nogen betydning at den er anderledes end den plejer... Normalt har jeg stærke smerter op til og under mens samt rigtig ømt underliv. Bløder kraftigt og med klumper (sorry for de mentale billeder). Denne her gang er den forholdsvis mild, både ift smerter, men den er meget 'vandet', altså utrolig tyndtflydende og ingen klumper, heller ikke samme ømme og tunge fornemmelse  

Nogen erfaring med anderledes/mildere mens, hvor man alligevel var gravid??

Har ikke selv prøvet det, men ved det godt kunne være fordi man er gravid. Men hvis du tager en test nu så vil den være positiv hvis du er gravid, så det ville jeg gøre hvis jeg var dig, så du kan få vished

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym trådstarter

Tak for svar

Ja, har jeg nemlig også hørt og læst.. Jeg har lige bestilt nogle tests hjem for at kunne være sikker og udelukke det ene fra det andet, man tolker jo gerne mere end man burde på sådan nogle ting

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.