Vekager og andre husråd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

Mrs.

Synes man læser så meget om forskellige ting der kan sætte gang i en fødsel.. 

Har hørt om vekage, vepizza, hindbærbladte, ananas og vinduespudsning 

synes nogen af rådene er lidt sjove, og tvivler på rigtigheden. 
Hvad har i hørt af sjove/skøre husråd? 
har i evt prøvet et der virkede for jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Anonym

Jeg havde læst om amerikansk olie. Jeg havde virkelig søgt nettet tyndt, og læst gode og mindre gode historier. Men dem, som havde gået i fødsel, synes jeg lød meget som om, det var olien, man kunne takke. De "dårlige" historier, jeg havde hørt, var kvinder, som havde fået en god omgang ondt i maven, måske dårlig mave også, uden resultat. Og det var aldrig helt klart, hvor meget, man skulle indtage, og jeg tror, mange har taget for meget, og så har det kun givet en gang avs i maven. Og så skulle det smage forfærdeligt, havde jeg læst udsagn om. 

Jeg gav det et skud sidste år, hvor jeg fødte om sommeren. 3 teskeer i en kop kakao og det smagte overhoved ikke af noget. Ned med det lynhurtigt, og jeg fik veer 1 time efter og fødte 5 timer senere 39+6 Jeg kan virkelig godt anbefale det. Fik gået på WC og tømt tarmen pga olien, og var helt klar på fødsel og behøvede ikke laument, movicol og alt det der som JM tilbyder!

Glemte at sige, at det, som fik mig overbevist var et par positive historier i min egen omgangskreds, og det virkede heldigvis også for mig

Anmeld Citér

25. april 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg havde læst om amerikansk olie. Jeg havde virkelig søgt nettet tyndt, og læst gode og mindre gode historier. Men dem, som havde gået i fødsel, synes jeg lød meget som om, det var olien, man kunne takke. De "dårlige" historier, jeg havde hørt, var kvinder, som havde fået en god omgang ondt i maven, måske dårlig mave også, uden resultat. Og det var aldrig helt klart, hvor meget, man skulle indtage, og jeg tror, mange har taget for meget, og så har det kun givet en gang avs i maven. Og så skulle det smage forfærdeligt, havde jeg læst udsagn om. 

Jeg gav det et skud sidste år, hvor jeg fødte om sommeren. 3 teskeer i en kop kakao og det smagte overhoved ikke af noget. Ned med det lynhurtigt, og jeg fik veer 1 time efter og fødte 5 timer senere 39+6 Jeg kan virkelig godt anbefale det. Fik gået på WC og tømt tarmen pga olien, og var helt klar på fødsel og behøvede ikke laument, movicol og alt det der som JM tilbyder!

Glemte at sige, at det, som fik mig overbevist var et par positive historier i min egen omgangskreds, og det virkede heldigvis også for mig

Amerikansk olie  hvad Søren er det for noget? 
men den var ny! Den har jeg ikke hørt før

Anmeld Citér

29. april 2022

Anonym

Mrs. skriver:

Amerikansk olie  hvad Søren er det for noget? 
men den var ny! Den har jeg ikke hørt før

Det er bare olie, det fåes på apoteket i håndkøb

Anmeld Citér

30. april 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow

Brugte hindbær te, rebozo, dadler, stimulering af brystvorte fra uge 36. Fødte 37+2. Måske virkede noget af det 

Anmeld Citér

30. april 2022

Mrs.

Jlow skriver:

Brugte hindbær te, rebozo, dadler, stimulering af brystvorte fra uge 36. Fødte 37+2. Måske virkede noget af det 

Vildt der findes så mange husråd  

Er 37+0 om et par dage og må indrømme utålmodigheden har ramt (også fordi jeg er så hæmmet pga bækkenløsning), og vil så gerne se hende  

meeeen hun har bedst af at blive inde i maven lidt endnu

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.