Jeg havde læst om amerikansk olie. Jeg havde virkelig søgt nettet tyndt, og læst gode og mindre gode historier. Men dem, som havde gået i fødsel, synes jeg lød meget som om, det var olien, man kunne takke. De "dårlige" historier, jeg havde hørt, var kvinder, som havde fået en god omgang ondt i maven, måske dårlig mave også, uden resultat. Og det var aldrig helt klart, hvor meget, man skulle indtage, og jeg tror, mange har taget for meget, og så har det kun givet en gang avs i maven. Og så skulle det smage forfærdeligt, havde jeg læst udsagn om.
Jeg gav det et skud sidste år, hvor jeg fødte om sommeren. 3 teskeer i en kop kakao og det smagte overhoved ikke af noget. Ned med det lynhurtigt, og jeg fik veer 1 time efter og fødte 5 timer senere 39+6
Jeg kan virkelig godt anbefale det. Fik gået på WC og tømt tarmen pga olien, og var helt klar på fødsel og behøvede ikke laument, movicol og alt det der som JM tilbyder! 
Glemte at sige, at det, som fik mig overbevist var et par positive historier i min egen omgangskreds, og det virkede heldigvis også for mig 
Anmeld
Citér