Knop på kind og hals, hvad kan de være ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

Anonym trådstarter

Jeg er lidt bekymret for min datter på otte år.

Hun har fået en hvid/gennemsigtig "knude"/knop på sin kind på str. med et knappenålshovede, og en på halsen som er lidt mindre. 

Har desværre ikke et billede, men tager et når jeg har fri fra job og lægger op.

Umiddelbart har jeg ikke været bekymret før nu, men da min "kære" mor begyndte at snakke om dem/knopperne, og at det kan være pga. noget med kolesterol tal, eller kræft at gøre. Ja så ringer alle mine alarmklokker selvfølgelig helt vildt nu.

Har fået en tid til hende hos lægen, men det er to uger til... så hvad tænker i det kan være ?

Skal jeg panikke helt ? eller puste langsomt ud og trække vejret. ?

Min mor snakkede også om at det var noget som hun bør få fjernet selvom det helt uskyldigt, da det jo ikke er særligt pænt at gå rundt med, og slet ikke for en på otte år.

Puha øv en morgen.

Tager som sagt et par billeder senere og lægger op. Har prøvet at Google, men kan ikke finde et billede som ligner hendes. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er lidt bekymret for min datter på otte år.

Hun har fået en hvid/gennemsigtig "knude"/knop på sin kind på str. med et knappenålshovede, og en på halsen som er lidt mindre. 

Har desværre ikke et billede, men tager et når jeg har fri fra job og lægger op.

Umiddelbart har jeg ikke været bekymret før nu, men da min "kære" mor begyndte at snakke om dem/knopperne, og at det kan være pga. noget med kolesterol tal, eller kræft at gøre. Ja så ringer alle mine alarmklokker selvfølgelig helt vildt nu.

Har fået en tid til hende hos lægen, men det er to uger til... så hvad tænker i det kan være ?

Skal jeg panikke helt ? eller puste langsomt ud og trække vejret. ?

Min mor snakkede også om at det var noget som hun bør få fjernet selvom det helt uskyldigt, da det jo ikke er særligt pænt at gå rundt med, og slet ikke for en på otte år.

Puha øv en morgen.

Tager som sagt et par billeder senere og lægger op. Har prøvet at Google, men kan ikke finde et billede som ligner hendes. 

Det er meget svært at svare på før der er er billede. For det kan være alt fra uskyldige talgknopper til noget alvorligt. 

Anmeld Citér

25. april 2022

Missyou

Vandvorter? Sådanne et par stykker har min søn på halsen og skulderen

Anmeld Citér

25. april 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Jeg synes du skal gå til lægen med din datter. Altid hellere en gang for meget end for lidt.  

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Det er meget svært at svare på før der er er billede. For det kan være alt fra uskyldige talgknopper til noget alvorligt. 

Det den her der sidder på kinden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym trådstarter

Missyou skriver:

Vandvorter? Sådanne et par stykker har min søn på halsen og skulderen

Har lige sat et billede ind ovenover.

Anmeld Citér

25. april 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Det den her der sidder på kinden.

Synes det ligner vandvorter. Ligner ihverfald ikke noget jeg ville gå i panik over. Men selvfølgelig skal de lige tjekkes hos lægen  

Anmeld Citér

25. april 2022

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det ligner vandvorter.

Anmeld Citér

25. april 2022

Missyou

Anonym skriver:

Har lige sat et billede ind ovenover.

Ligner min drengs.. vandvorter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.