Legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. april 2022

BebeTil2

Hej piger, kan I anbefale et lagetæppe, som er nemt at tage frem og gemme væk? Min datter er 2,5 måned og vi bor i en lille lejligheden, så det skal kunne gemmes let væk og tages hurtigt ud. Vi har aktivitetsstativ, men mangler et underlag hun også bare kan ligge og rulle rundt på. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2022

AnoMor

BebeTil2 skriver:

Hej piger, kan I anbefale et lagetæppe, som er nemt at tage frem og gemme væk? Min datter er 2,5 måned og vi bor i en lille lejligheden, så det skal kunne gemmes let væk og tages hurtigt ud. Vi har aktivitetsstativ, men mangler et underlag hun også bare kan ligge og rulle rundt på. 

Jeg havde noget a la det her. Stængerne sidder fast med Velcro og klips. Så lige til at klikke af og så lægge sammen og ind i et skab.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

25. april 2022

L-Lotte

BebeTil2 skriver:

Hvis du allerede har aktivitetsstativet ville jeg bruge et vattæppe. Det er blødt, kan også bruges udenfor og så er det nemt at vaske og  i tørretumbleren.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.