Hoved står dybt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.857 visninger
7 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2022

Mrs.

Hej alle sammen. 
Jeg var til jm i dag 35+ og lille pigen har det godt  hun havde dog svært ved at få fat på hendes hoved, hvilket hun sagde var fordi hun ligger meget dybt i bækkenet. 
Hun beroligede mig med at hvis hun blev født nu ville hun sagtens kunne klare sig, men vi ser jo helst hun bliver derinde lidt endnu

Men nu gik jeg lige og grublede lidt over det.. Kan det at hun ligger dybt i bækkenet været et tegn på hun gerne snart vil ud? 
Er flergangsfødende og ved min dreng lagde han sig først dybt ned da veerne gik igang. 

Nogen erfaringer? 
Hvis ikke med præcis dette så evt med jeres personlige erfaringer med “tegn” på fødslen var på vej  er en del år siden jeg fødte og blev sat i gang så er helt blank

håber i vil dele jeres oplevelser

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2022

fehår

Min nummer 2 stod dybt og fast fra uge 28. Det var virkelig ubehageligt, men hun er altså født to dage før termin. 

Min nummer 1 stod "først" dybt og fast cirka uge 35, og hun er også født to dage før termin. 

Begge gange sagde jordemoder, at det ikke behøvede betyde noget som helst ��

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

fehår skriver:

Min nummer 2 stod dybt og fast fra uge 28. Det var virkelig ubehageligt, men hun er altså født to dage før termin. 

Min nummer 1 stod "først" dybt og fast cirka uge 35, og hun er også født to dage før termin. 

Begge gange sagde jordemoder, at det ikke behøvede betyde noget som helst ��

Tak! 
Giver lidt ro at vide hun forhåbentlig stadig vil blive liggende lidt endnu derinde  ser helst hun er der så længe som muligt

Anmeld Citér

21. april 2022

Ayasmor

I uge 32, med mit 3. Barn, stod hovedet også så dybt, at jeg kunne skubbe til det indefra og der var tvivl om, hvorvidt jeg var på vej i fødsel.... Han er født en uge over termin

Anmeld Citér

21. april 2022

B&J

Nok ikke mig der er den bedste st spørge

jeg fødte for snart 2mdr siden min lille pige kom 1 måned før og hun stod også fast længe nede i bæknet og alle troede bare jeg havde blærebetændelse

så jeg fik nåede mod det og kom til scanning næste dag og alt så fint ud og hun lå godt. Men de ville lige tjekke mig med en strimmel fordi mit blodtryk lå højt. 
de kørte strimlen og sagde ja du har lidt plukveer men det er nok den blærebetændelse

1 time efter ville de sende mig hjem men de ville lige gå til pause også kunne den hygge sig i mens men ja vandet går og 1 time efter får jeg presse trang også 10 minutter efter er hun født

Anmeld Citér

22. april 2022

Mrs.

Ayasmor skriver:

I uge 32, med mit 3. Barn, stod hovedet også så dybt, at jeg kunne skubbe til det indefra og der var tvivl om, hvorvidt jeg var på vej i fødsel.... Han er født en uge over termin

Ej hvor vildt

men dejligt han ikke kom for tidligt

Anmeld Citér

22. april 2022

Mrs.

B&J skriver:

Nok ikke mig der er den bedste st spørge

jeg fødte for snart 2mdr siden min lille pige kom 1 måned før og hun stod også fast længe nede i bæknet og alle troede bare jeg havde blærebetændelse

så jeg fik nåede mod det og kom til scanning næste dag og alt så fint ud og hun lå godt. Men de ville lige tjekke mig med en strimmel fordi mit blodtryk lå højt. 
de kørte strimlen og sagde ja du har lidt plukveer men det er nok den blærebetændelse

1 time efter ville de sende mig hjem men de ville lige gå til pause også kunne den hygge sig i mens men ja vandet går og 1 time efter får jeg presse trang også 10 minutter efter er hun født

Hold da helt op  

Godt de lod dig blive en time så! Vildt de troede det var en blærebetændelse  

Anmeld Citér

22. april 2022

B&J

Mrs. skriver:

Hold da helt op  

Godt de lod dig blive en time så! Vildt de troede det var en blærebetændelse  

Ja nemlig

jeg havde troede det samme fordi der var jo blod med i tisset og trykkede og ja alle tegn på blærebetændelse men ja stadig og åbenbart også en fødsel 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.