Smartwatch til iPhone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. april 2022

DN

Profilbillede for DN

Hej med jer.

Jeg er på jagt efter et smartwatch som kan fungere med iPhone. Egentligt vil jeg bare kunne tælle skridt og modtage sms og opkald. 

jeg bliver for nærig til et “rigtigt” apple Watch. Men kender i til nogle ure som har disse funktioner, som kan være er par rum væk fra telefonen og stadig fungere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2022

AnoMor

DN skriver:

Hej med jer.

Jeg er på jagt efter et smartwatch som kan fungere med iPhone. Egentligt vil jeg bare kunne tælle skridt og modtage sms og opkald. 

jeg bliver for nærig til et “rigtigt” apple Watch. Men kender i til nogle ure som har disse funktioner, som kan være er par rum væk fra telefonen og stadig fungere? 

Nu siger du at du er for nærig, så bliver lige nødt til at spørger hvad dit prisniveau er på. For smart watches kommer i mange prisklasser.

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Køb et applewatch i bluecity.. der kan man få nogen rigtig pæne brugt og billigt med 2 års garanti 

Anmeld Citér

21. april 2022

DN

Profilbillede for DN
AnoMor skriver:

Nu siger du at du er for nærig, så bliver lige nødt til at spørger hvad dit prisniveau er på. For smart watches kommer i mange prisklasser.

Altså Max 1500 tænker jeg

Anmeld Citér

21. april 2022

DN

Profilbillede for DN
Mrs. skriver:

Køb et applewatch i bluecity.. der kan man få nogen rigtig pæne brugt og billigt med 2 års garanti 

Jeg har kigget der inde.. det jeg kunne finde inden for min prisklasse koster 1800 og har set i butikken og det er meget dårlig stand

Anmeld Citér

21. april 2022

Mrs.

Prøv at holde øje lidt tid nogengange dukker der lige pludselig noget op. Tænker også alle konfirmanderne osv snart får den slags og smider deres gamle ind til bluecity 

Anmeld Citér

21. april 2022

AnoMor

DN skriver:

Altså Max 1500 tænker jeg

Jeg har lige købt et Apple Watch serie 3 hos power til 1299,- i sidste uge

men ellers som en anden skriver. Bluecity sælger brugt med 2 års garanti

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.