Brunt/lyserød udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2022

Wm2011

Hej jrg håber på lidt hjælp jeg har haft menstruation den 15.3 og har haft det i tide reltmessig på 31 dage. Jeg testede på ægløsningstest den 1 april indtil den 4 april positiv. Jeg har så den 7 april haft brunt/lyserød udflåd på papiret som var den ene gang. Er nu gået 3 dage over tid og stadig negativ test. Jeg skal så sige at de 2 andre graviditeter har testet sent positiv ca 2-3 dage efter forventet mens de andre graviditet men denne gang er den stadig megativ? Jeg har mave kramper osv men ingen mens. Har nogen prøvet det? Håber nogen søde damer vil svarer på beskeden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2022

Mrs.

Wm2011 skriver:

Hej jrg håber på lidt hjælp jeg har haft menstruation den 15.3 og har haft det i tide reltmessig på 31 dage. Jeg testede på ægløsningstest den 1 april indtil den 4 april positiv. Jeg har så den 7 april haft brunt/lyserød udflåd på papiret som var den ene gang. Er nu gået 3 dage over tid og stadig negativ test. Jeg skal så sige at de 2 andre graviditeter har testet sent positiv ca 2-3 dage efter forventet mens de andre graviditet men denne gang er den stadig megativ? Jeg har mave kramper osv men ingen mens. Har nogen prøvet det? Håber nogen søde damer vil svarer på beskeden 

Giv det en uge og er mens ikke kommet så test igen. 

Anmeld Citér

20. april 2022

BabyIgen2022

Jeg har prøvet det. ar gravid og tabte ret hurtigt desværre, men det behøver jo ikke være tilfældet for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.