Implantationsblødning/for tidlig menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

738 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2022

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har behov for lidt hjælp her. Min mand og jeg er i fertilitetsbehandling. Vi er i iui-behandling eller det vil sige jeg bliver stimuleret med hormoner og så klarer min mand og jeg ellers sagerne selv. I denne cyklus øgede vi Gonal-F i håb om at flere folikler voksede til den rette størrelse. Dette resulterede i at der var 4 fine folikler der voksede, hvilket resulterede i at lægen sagde at vi skulle gå på kompromis, og jeg derfor ikke skulle tage ovitrelle som jeg normalt gør, men at det var forsvarligt at vi stadigvæk dyrkede sex. Fordi den ledende og formentligt den folikel der var ægløsning på, på scanningsdagen var omkring de 20 mm hvor resten var på omkring de 16 mm og under. Nu begyndte jeg så i lørdags at have en smule blødning. Jeg opdagede det tilfældigt da jeg var på toilettet at der var en smule blod i mit trusseindlæg og da jeg tørrede mig var der en smule blod blandet med klar tyk slim resten af dagen og det meste af søndagen var der ikke yderligere. Søndag aften opdagede jeg så en smule blod i trusseindlægget igen og da jeg tørrede mig var der blod svarende til start menstruation dog plejer jeg når min menstruation starter at skulle skifte bind flere gange dagligt og den plejer at blive fyldt inden for et par timer med blod. I går var det kun få dråber der var i bindet, men når jeg tørrede mig var der stadigvæk en del blod på. Det er så fortsat her til morgen. Men stadigvæk ikke noget voldsomt i bindet. Der kommer små blodkoagler men igen ikke i den omfang jeg normalt ville opleve under en menstruation. 
Jeg er i tvivl om, om det er implantationsblødning eller om det er min menstruation der bare er kommet meget for tidligt i denne omgang. Dog synes jeg den er kommet meget for tidligt, da jeg først skal have min menstruation fredag d. 29/4. 
Jeg kontakter selvfølgelig klinikken i morgen og forhøre mig. Men synes bare der er lang tid til, så har brug for at høre andres historie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2022

Mrs.

Implantationsblødning sker 7-14 dage efter befrugtning. Det sker for nogen, når ægget sætter sig fast. Man siger en implantationsblødning ikke er større en ca en 5’er. 
håber du får svar ved klinikken

Anmeld Citér

18. april 2022

Esj

Profilbillede for Esj

Implantation blødning , er en lille pletblødning. Den involvere ikke koagler, eller blødning hvor man skal skifte bind .

Anmeld Citér

18. april 2022

Darling

Det kan det være, for det kan sagtens vare i et par dage men det kan også bare være en pletblødning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.