Faderbidrags sag- penge tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2022

Anonym trådstarter

Jeg var for længe siden hele møllen igennem for at få faderbidrag til mine børn via Udbataling DK fordi far ikke ville betale og ikke havde gjort det i knab 1 år. 

Jeg betalte vidst 2800 mener jeg, for at familieretshuset ville lave en afgørelse. Hvis man fik medhold, kunne man få pengene retur ved at ansøge.

Jeg ved ikke, hvem jeg skal søge hos og hvordan, hvor nemt/svært det er og hvor hurtigt det går. Har nogen af jer forstand på det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg var for længe siden hele møllen igennem for at få faderbidrag til mine børn via Udbataling DK fordi far ikke ville betale og ikke havde gjort det i knab 1 år. 

Jeg betalte vidst 2800 mener jeg, for at familieretshuset ville lave en afgørelse. Hvis man fik medhold, kunne man få pengene retur ved at ansøge.

Jeg ved ikke, hvem jeg skal søge hos og hvordan, hvor nemt/svært det er og hvor hurtigt det går. Har nogen af jer forstand på det?

Du skriver en mail til famileretshuset, og de er ret hurtige til at svare og behandle sager når man skriver til dem. 

Famileretshuset@post.dk

håber du får den hjælp du har brug for

Anmeld Citér

30. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du skriver en mail til famileretshuset, og de er ret hurtige til at svare og behandle sager når man skriver til dem. 

Famileretshuset@post.dk

håber du får den hjælp du har brug for

Tak skal du ha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.