Kan i hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer

I mandags var jeg til egen lægen, da vi herhjemme ønsker en lillebror eller søster, og derfor gerne vil have taget min spiral (hormon)ud.
Men lægen kunne ikke finde/se snorene og jeg er derfor blevet henvist til en gynækolog. Der har jeg en tid på onsdag.

Jeg har endnu ikke fået min menstruation tilbage. Jeg har haft spiralen i lidt over 1 år og var før det gravid. Så det er over 2 år siden jeg sidst havde min mens.

Nu til det, det hele handler om.

jeg har de sidste par dage haft lidt murren i maven, og igår aftes var der lidt frisk blodigt udflåd. Jeg troede måske det var min mens der var på vej.

Men her til morgen, var der ingen ting. Først nu her om eftermiddagen er der så brunt udflåd.

Hvad kan det betyde? Jeg har jo ikke fået spiralen ud endnu, så jeg kan vel ikke være blevet gravid?

Det skal også lige siges at det er 1 uge siden vi havde sex, min mand og jeg. 

Er det mon bare helt normalt? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2022

Timf

Profilbillede for Timf

Tænker at da lægen undersøgte dig for at tage spiralen ud kan du evt havde fået en rift af en art.

Har hørt det er meget normalt at nogle bløder efter en underlivs undersøgelse 

Anmeld Citér

17. april 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg tænker også det er en rift ifm lægens forsøg på at tage den Ud. 

Anmeld Citér

17. april 2022

AnoMor

Tænker også det bare er slimhinderne der er blevet generet af at lægen har rodet rundt deroppe  

Anmeld Citér

18. april 2022

Anonym trådstarter

Også selvom det er en uge siden jeg var hos lægen?

Synes det er lidt mærkeligt hvis der først kommer blod 6 dage efter undersøgelsen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.