Svært at se hjerteblink hos foster pga. position-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2022

Anonym trådstarter

Er her andre der har prøvet at få en tidlig scanning hvor de havde svært ved at se hjerteblinket fordi embryonet lå forkert? Er lige blevet scannet, 6+5 og de havde svært ved at se fosteret ordentligt og vi fik at vide at de gerne ville se et hurtigt bankende hjerte, men det kunne de ikke.Det slog men frekvensen var ikke høj. De sagde godt nok at chancen for at alt er godt er stor og risikoen for det modsatte er lille men man bliver jo så bekymret alligevel. Skal scannes igen om en uge.  Andre der har prøvet det samme og hvor det blev godt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2022

Anonym

Jeg har formået at blive scannet 6+4 med stort nok foster men ikke hjerteblink. Der var der så til kontrolscanning 6+6

Anmeld Citér

15. april 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Da jeg var 6+2 kunne intet ses på udvendig scanning, og da jeg var der grundet bekymring for fejlplacering og cyster, valgte de at scanne indvendigt. Her kunne der kun lige nøjagtigt ses en lille bitte (6,3 mm) haletudse, og hjerteblink fremkom kun lige nøjagtigt med farver på skærmen - til Nf scanning lå en vældig livlig baby og sprællede rundt derinde - er idag uge 26 og så vidt vides er alt godt

Jeg tænker at sansynligheden for at alt er godt hos dig er meget stor. I de tidlige stadier kan det være et spørgsmål om bitte små ting der kan gøre det svært for scanneren at se alt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.